זה בהחלט גרם לדיון רציני.

ויראלי

רופאים אמרו לאמא להפיל כי 'הילדה לא מתאימה לחיים'. 3 שנים אחר כך, התינוקת גברה על כל הסיכויים

By john

February 22, 2022

כאמא, יש לך קשר בלתי שביר עם הילד או הילדה שלך שמתחיל לפעמים עוד לפני שהם נולדו. כמובן, הרגע שאת רואה אותם לראשונה אי אפשר לתאר במילים, אבל זה הרגע הראשון בו את מגלה שאת הריון שמשהו בתוכך משתנה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

עבור סוליניס לוגו, זה בדיוק היה המקרה. למעשה, היא אהבה את בתה שטרם נולדה כל כך שהיא הייתה מוכנה להתעלם מהרופאים כשהם ייעצו לה להפסיק את ההיריון אחרי שראו מומים באולטרסאונד.

הרופאים חששו שהבת של לוגו תחיה לנצח במצב של צמח, אך האמא הייתה נחושה ללדת כפי שהיא תכננה. שלוש שנים אחר כך, יש לה סיפור מדהים לספר.

אחרי שראו מומים בבדיקות האולטרסאונד של סוליניס לוגו, רופאים ייעצו לאמא להפסיק את ההיריון מכיוון שהם לא חשבו שהבת שלה 'תתאים לחיים'.

לוגו עצמה, לא הרגישה בנוח לקבל את ההחלטה הזו. היא נשארה משוכנעת שהבת שלה תוכל להגיב לה מתוך הרחם.

כפי שהדיילי מייל מדווח, "אפילו שאמרו לנו שהיא צמח, אני אמרתי להם שהיא לא, כי היא בעטה בי (ברחם). היא הגיבה לי. כשדיברתי איתה היא הגיבה עם בעיטות והיא אהבה מוזיקה. היא זזה ככה הרבה".

אחרי שקיבלה את ההחלטה הסופית, לוגו ילדה את בתה, הלייני, בשבוע ה 39 בניתוח קיסרי. כפי שציפו, היא סבלה ממספר מומים, כולל שפה שסועה, מומים בעיניים, וקלאב פוט בידיים ורגליים.

הילדה נולדה גם עם מימת הראש, הצטברות נוזלים בחלל הגולגולת. זה לא גורם רק לראש גדול מאוד, אלא גם יכול לגרום לנזק לרקמות המוח.

הרופאים היו בטוחים שהלייני לא תשרוד. למעשה, הם היו כל כך משוכנעים שהם נתנו לבעלה של לוגו מים קדושים כדי להטביל את הילדה. אך הלייני לא הפסיקה להילחם. לא רק שהיא שרדה את הלידה שלה, היא עדיין חיה היום…שלוש שנים מאוחר יותר.

לוגו מודעת היטב לכך שבתה אינה כמו שאר הילדים, אבל היא אומרת שהאהבה שלה מאפשרת לה לראות דברים אחרת.

"הייתי משווה את המראה של הלייני ל'מלכה על טבעית' בגלל שהיה לה כתר מחובר לראש. שלוש הבליטות בראש שלה נראו כמו כתר", היא אמרה. "ראיתי את היופי שלה אז, ואני רואה אותו גם היום".

עד ליום הזה, הלייני ממשיכה להילחם. לוגו ובעלה עושים כמיטב יכולתם לספק לבתם חיים נורמליים ככל האפשר, כל זה בזמן שהם צריכים להילחם בהערות פוגעניות ומבטים מעליבים ברחוב.

לעוד על הסיפור המדהים של הלייני, צפו בסרטון למטה:

ההחלטה של לוגו לא לסיים את ההיריון שלה היא בהחלט נושא לדיון.

אתם חושבים שלכל הילדים מגיעה ההזדמנות לחיים? האם לוגו הייתה צריכה להקשיב לרופאים שלה? ספרו לנו מה דעתכם בתגובות למטה. ואל תשכחו לשתף את הסיפור כדי לעשות כבוד לכוח האדיר שהראתה הלייני הקטנה.