אז למה אתם מחכים? לכו לבדוק את הקלטות!

ויראלי

יש לכם קלטות וידאו ישנות של סרטי דיסני? אם כן, יתכן והן שוות הרבה מאוד כסף

By john

February 22, 2022

רוב הסיכויים שיש לכם הרבה קלטות וידאו של דיסני יושבים בקופסא בבוידעם או במחסן – זיכרונות מהעבר, כשביליתם את אותה כמות של זמן בהרצת הסרטים אחורנית כמו שצפיתם בהם. אבל עכשיו מסתבר שהקלטות הישנות האלה יכולות להיות שוות הרבה מאוד כסף.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אם שמרתם את קלטות הדיסני הישנות הללו, כדאי לכם למצוא אותן ולבדוק אם הם גרסאות נדירות ששוות הרבה כסף.

הקלטות האלה יכולות להימכר מסכום של 1000$ ועד סכום מטורף של 10,000$! אחת הקלטות הכי נחשקות היא גרסה ספציפית של היפה והחיה, שנמכרה ב ebay בסכום של 9000$.

אז מה גורם להן להיות שוות כל כך הרבה? אספנים.

אספנים מעריכים קלטות בגרסאות שונות ובאיכות שונה ומוכנים לשלם הרבה מאוד כסף עבורן.

אחד הדברים שצריך לחפש על הקלטות הוא היהלום השחור. יתכן ויהיה אחד על העטיפה שכתוב עליו "The Classics." זה אומר שיש לכם מהדורה מיוחדת, שמעלה את ערך הקלטת ל 250$. אם החתימה של וולט דיסני נמצאת ליד היהלום השחור, יתכן ואתם מחזיקים בקלטת ששווה אלפי דולרים.

העותק של בת הים הקטנה נקנה ב 6000$, מכיוון שדיסני לא אישרו את האיורים שעל העטיפה. האיורים שעל העטיפה בוצעו שוב מהתחלה מכיוון שאחד מהצריחים של הארמון נקבע שלא מתאים לילדים.

השיר Human Again נחתך בגרסאות מאוחרות של היפה והחיה, מה שהפך את הגרסא הראשונה לפריט אספנים. אם יש לכם קלטת וידאו של הסרט, הכניסו אותה לוידאו (אם יש לכם כזה) ותבדקו אם השיר מופיע. אם כן, יש לכם בידיים אוצר ששווה הרבה מאוד כסף.

אז למה אתם מחכים? לכו לבדוק את הקלטות!