אין כמו ארוחה ביתית טובה, וכאשר אמא או אבא מבשלים...

ויראלי

האמא הזו הכינה ארוחת בוקר לילדים שלה, והרגה אותם בגלל טעות שכולנו עושים

By john

February 22, 2022

אין כמו ארוחה ביתית טובה, וכאשר אמא או אבא מבשלים ורואים את הילדים שלהם אוכלים בהנאה – אין הרגשה טובה מזה. אך לפעמים דברים לא הולכים כמתוכנן, כפי שקרה לאמא מסכנה ממקסיקו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

ג'וזפינה, אמא לשניים, התעוררה מוקדם בוקר אחד והלכה למכולת לקנות אוכל לארוחת הבוקר. היא החליטה להכין ארוחה בריאה לילדים שלה, אוגוסטין בן ה 8, ומריה בת ה 6, כדי שלא יצטרכו לאכול ארוחה לא בריאה בבית הספר. היא הכינה להם טורטייה עם ביצים, ומיץ תפוזים, וארוחת הבוקר הייתה מוכנה להגשה.

שני הילדים התעוררו, והלכו להתרחץ לפני ארוחת הבוקר. ג'וזפינה הלכה לפי החוקים של סבתה – לא מתיישבים לאכול לפני שרוחצים ידיים. ג'וזפינה ערכה את השולחן כאשר מריה ירדה למטה ואמרה, 'אמא, אוגוסטין לא יוצא מהשירותים, ואני צריכה להיכנס'. 'אוגוסטין!' צעקה ג'וזפינה, 'תפסיק לשחק וצא החוצה'. הילד יצא ואחותו נכנסה פנימה.

אמה ביקשה ממנה למהר כדי שיפסיקו לאכול את ארוחת הבוקר. באותו הזמן, ג'וזפינה קיבלה הודעת טקטס מבעלה, לקח לה זמן לענות בזמן שמריה הייתה בשירוים. אחרי שסיימה לענות להודעה, ג'וזפינה קראה למריה שוב. בעלה עדיין שלח הודעות, והיא הצליחה לענות לכולן. הם אכלו היטב והיו מוכנים לבית הספר בשעה 7:45 בבוקר. הם הגיעו בזמן, וג'וזפינה חזרה לביתה. אך שעתיים לאחר מכן היא קיבלה חדשות מזעזעות.

היא קיבלה הודעת טקסט בה היה רשום שהילדים שלה נמצאים בדרכם לבית החולים. היא קפאה במקום – מה קרה להם היא תהתה? הכל היה בסדר רק לפני שעתיים. היא התקשרה לבעלה והם מיהרו לבית החולים. הרופאים סיפרו להם שהילדים במצב לא טוב – החום שלהם גבוהה מאוד ולא יורד, והגורם הוא כנראה חיידק בשם סלמונלה. החיידק הזה נמצא במזונות רבים, ועכשיו הוא פוגע באיברים של הילדים. ג'וזפינה הייתה בשוק – היא לא האמינה למה שקורה. היא התעלפה ואושפזה גם כן, ובעלה לא הפסיק להתפלל.

אחרי מספר בדיקות, הרופאים הגיעו למסקנה שהחיידק היה בארוחת הבוקר שג'וזפינה הכינה להם. אחרי שדיברו עם הרופאים, הם גילו שג'וזפינה השתמשה בטלפון הנייד שלה בזמן שהכינה את הארוחה, והוא כנראה היה הגורם. הטלפון הנייד שלנו מכוסה באלפי חיידקים שיכולים להגיע לאוכל שלנו ולגרום לתוצאה קטלנית, כמו זו.

זה שבר אותה לגמרי – לראות את הילדים במצב כל כך קשה זה משהו שאף הורה לא אמור לחוות. היא ישבה ליד המיטות שלהם וביקשה שיסלחו לה שוב ושוב. ברגע הזה, ידה של מריה נפתחה והיא נפטרה. לא עברו מספר דקות, וגם אוגוסטין מת. האמא לא הפסיקה לבכות ולחבק את הילדים שלה, אך הם כבר לא היו בחיים. הרופאים עשו כל שביכולתם, אך לא יכלו להציל את הילדים.

עכשיו ג'וזפינה משתמשת בניסיון שלה כדי להזהיר את כולם – לעולם אל תשתמשו בטלפון הנייד שלכם כשאתם מכינים אוכל. זה עלול להוביל זיהומים ולהשלכות קטלניות. לצערה של ג'וזפינה, זה כבר היה מאוחר מדי עבורה, אבל היא מקווה שהחוויה האישית הנוראה שלה תוכל בעתיד להציל אחרים.