אמא כונתה 'מגעילה' כשהניקה את התינוק שלה בפומבי - ענתה עם מכתב שפורסם בכל העולם

ויראלי

אמא כונתה 'מגעילה' כשהניקה את התינוק שלה בפומבי – ענתה עם מכתב שהשתיק את כולם

By john

February 21, 2022

תמיד היו ותמיד יהיו אנשים שמתנגדים שאמהות יניקו את התינוקות שלהן בפומבי. יש אפילו אנשים שדואגים ליידע את האמא בצורה ישירה – והם יכולים להיות אכזריים ביותר.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

כשהאמא הטרייה וויטני הנטוורק כונתה 'מגעילה' כשהניקה את הבן שלה בפומבי, זה כבר היה מספיק בשבילה. היא ישבה וכתבה מכתב פתוח בשם כל האמהות המניקות בכל מקום. אבל לא היה לה מושג שהמכתב ישותף מאות אלפי פעמים בפייסבוק. וכשתקראו אותו, אתם תבינו מדוע.

וויטני פרסמה את התמונה הזו יחד עם המסר שלה לכל המבקרים שלה.

Facebook/Whitney Renee Huntwork

הנה הפוסט המלאה של וויטני:

"כל פעם. בכל מקום. אתם יכולים לבהות, לא אכפת לי. אני אאכיל את הילד הרעב שלי, כאן או שם, אם אתה לא אוהב את הציצי שלי עדיין לא אכפת לי. מסעדה? חנות? זו חגיגת מיץ ציצי! תאטרון? מוזיאון? אבל אתם יותר מרוכזים בניסיון לראות אותם!

בקבוק או ציצי זה הכל רק אוכל. אתם עדיין חושבים שאני צריכה לכסות? לכו ותגידו את זה לאמא שלכם. שלפתם טלפון וצילמתם תמונה? אבל אני הבעייתית? לא הייתם רוצים שכל אחד יתעסק בעניינים שלו? זה לבטח יפתור את הבעיה! חשובים שאני מגעילה? אני יכולה להגיד אותו הדבר? חושבים שאני סתם מחפשת תשומת לב? אתם טועים, כי כל כך מה שמדאיג אותי זו הנוחות של התינוק שלי ושלי!

שלכם, וויטני, המניקה הקשוחה והבן הקשוח שלה שמתודלק על ידי מיץ ציצי טהור!".

וויטני רצתה לכתוב את זה בפייסבוק כדי שהרבה אנשים יראו ויבינו את הצד שלה. וזה בהחלט עבד מכיוון שהפוסט שותף יותר מ 145,000 פעמים!

בזכות המכתב שלה, וויטני הצליחה להשתיק מבקרים רבים. 

מה דעתכם בנושא? ספרו לנו בתגובות למטה.