ישיבה ממושכת היא לא טובה עבור הגוף שלכם

ויראלי

5 תרגילים אפקטיביים ביותר שיכניסו אתכם לכושר ויחטבו לכם את הגוף בזמן שאתם יושבים על כיסא!

By john

February 18, 2022

ישיבה ממושכת היא לא טובה עבור הגוף שלכם, במיוחד ככל שאתם מזדקנים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

זה משהו שמדאיג אותי בימים אלו. יש לי עבודה בה אני יושבת על המחשב כל היום, ואין לי זמן להגיע למכון הכושר כאשר רשימת המטלות שלי רק מתמלאת מיום ליום. יותר מכך, השומן הבטני התחיל להצטבר, מה שעלול להוביל בהמשך הדרך לבעיות בריאותיות רבות.

כאשר שמעתי על תרגילים שאני יכולה לעשות תוך כדי ישיבה על הכיסא, הייתי סקפטית בהתחלה. אבל אחרי שעשיתי אותם במשך כמה זמן, הרגשתי חזקה יותר וגם רזיתי! אז אם התרגילים עבדו בשבילי, אני בטוחה שהם יעבדו גם בשבילכן.

סטטיסטיקות מראות שלאדם הממוצע יש רק 4 שעות פנויות ביום. ולפי Health and Healthy Living, אנשים רבים מנצלים את השעות הללו בצפייה בטלוויזיה, פייסבוק, או בפעילות אחרת שאינה דורשת מאמץ פיזי.

נתון נוסף מראה שלאמהות יש אפילו פחות זמן – רק 36 דקות פנויות ביום – מה שהופך את זה לבלתי אפשרי עבורן להגיע למכון הכושר. אבל כולנו צריכים לזוז  כדי לשמור על חוזק השרירים והמפרקים שלנו – וגם כדי להתמודד עם הלחץ היומיומי.

אם אתן כמוני ואין לכן מספיק זמן להתאמן, אתן בהחלט תקבלו תועלת מחמשת התרגילים הללו. אתן יכולות לעשות אותם בכל מקום. כל מה שאתן צריכות זה כיסא!

בסרטון למטה מאמנת הכושר דניס אוסטין מראה לכן איך לבצע את חמשת התרגילים הפשוטים ששורפים בצורה יעילה את השומן הבטני – מושלם עבור אנשים בלי זמן פנוי.