כל אמא ואבא יודעים איזו עבודה קשה זו לגדל ילדים קטנים

ויראלי

אם יחידה שילדה שמינייה הייתה מושא ללעג, אבל עכשיו היא רוצה לשנות את חייה

By john

February 18, 2022

כל אמא ואבא יודעים איזו עבודה קשה זו לגדל ילדים קטנים. אז דמיינו לעצמכם מה זה לטפל בתאומים או בשלישייה. קשה להבין איך אפשר בכלל לשרוד!

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

נטלי סולמן, הידועה בכינוי Octomom היא האמא היחידה בארצות הברית שאי פעם ילדה שמינייה. בשנת 2009, היא ילדה שישה בנים ושתי בנות בעזרת הפריה חוץ גופית.

אבל השמינייה לא היו הילדים היחידים של נטלי. כשהיא ילדה אותם כבר היו לה שישה ילדים נוספים. פתאום נטלי הייתה אם יחידה ל 14 ילדים שנאלצה לחיות על קצבאות מדינה רק כדי לשרוד. אבל הכסף לא הספיק והיא נאלצה לנקוט במעשים דרסטיים כדי לשרוד.

בשנת 2012 החיים של נטלי היו במצב לא טוב. היא הייתה אם יחידה עם 14 ילדים קטנים, ולא הייתה לה אגורה שחוקה. המצב היה כל כך קשה שהיא פנתה לתעשיית הסרטים למבוגרים רק כדי שתוכל להאכיל את ילדיה.

באותו הזמן נטלי קיבלה את הכינוי Octomom (אם השמינייה) אחרי שהופיעה במספר תכניות טלוויזיה, כולל ד"ר פיל, והתכנית של אופרה ווינפרי.

לא עבר זמן רב ושמועות החלו לצוץ שנטלי היא אמא לא טובה ושהילדים במצב בריאותי לא טוב. אנשים צחקו עליה ברשת והיו הורים שקראו לה 'מגעילה'.

אחרי זמן מה, רשויות הרווחה ביקרו אצלה בבית. השמועות היו שהיא בזבזה קצבאות שהיו מיועדות לילדים שלה על ניתוחים פלסטיים לעצמה. נטלי טענה בתוקף שהשמועות האלה פשוט לא נכונות.

נקודת המפנה עבור נטלי הגיעה כאשר ראתה את אחת הבנות שלה משחקת את בגדי החשפנית שלה. נטלי הבינה שהיא לא יכולה להמשיך להיות חשפנית ולשחק בסרטים למבוגרים בלבד בזמן שהיא מגדלת 14 ילדים. היא החליטה לעזוב הכל ולהתחיל חיים חדשים. היא אמרה שהיא מעדיפה להיות הומלסית מאשר שהילדים שלה יגדלו עם אמא חשפנית.

למרבה המזל, נטלי הצליחה לסדר את חייה. היום היא יועצת ומתמקדת בטיפול הילדים שלה, נותנת להם מזון בריא וילדות שמחה.

למרות שחיים עבור אם יחידה ל 14 ילדים אינם קלים, נטלי לא הייתה משנה דבר.

"לעולם לא אגיד שאני מתחרטת על הילדים שלי. הם החיים שלי", היא אמרה.

צפו בנטלי מדברת השינוי שעברה: