בדרך כלל כשאנחנו מדברים על אבטיחים, אנחנו מדברים על הטעם הנפלא שלהם

ויראלי

תמיד זרקתי את קליפת האבטיח עד שהתחתנתי ובעלי גילה לי סוד שאף אחד לא מכיר!

By john

February 16, 2022

בדרך כלל כשאנחנו מדברים על אבטיחים, אנחנו מדברים על הטעם הנפלא שלהם. הם עשירים בויטמינים ומינרלים שמסייעים לבריאות שלנו. אך לא רבים יודעים שהקליפה של האבטיח מכילה גם היא תועלות בריאותיות עוצמתיות ביותר.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

קראתם נכון, החלק הלבן, חסר הטעם של הקליפה מספק עבורכם תועלות בריאותיות גדולות בהרבה מאשר ה'בשר' עצמו. אנחנו בטוחים שאחרי שתקראו את זה, אתם תחשבו פעמיים לפני שתזרקו את קליפת האבטיח לפח. למעשה, מדינות באסיה וגם בארצות הברית משלבות חלקים מהקליפה בסלט בגלל התועלות הבריאותיות שהם מספקים.

יחד עם דברים נוספים, קליפת האבטיח עשירה בויטמין A, B6 ו C, כמו גם אשלגן, מגנזיום ואבץ. כל הויטמינים והמינרלים הללו יגרמו לגוף שלכם לעבור טוב יותר ויספקו לכם את האנרגיה החסרה.

אבל זה לא הכל, מכיוון שהקליפה מכילה גם ליצופין. נוגד החמצון העוצמתי הזה שומר עליכם מפני מחלות רבות. רבים טוענים ש 95% מהערך התזונתי של האבטיח נמצא בקליפה שלו.

תועלות של קליפת האבטיח

קליפת האבטיח עשירה גם בציטורלין, חומצת אמינו חיונית לבריאות השרירים. בזכות הציטרולין, אתם יכולים לצבור מסת שריר מהר יותר ועם פחות מאמץ. מצד שני, הסיבים שבקליפה מסייעים בהורדת המשקל.

תועלת נוספת של הציטרולין, היא הפחתת הרגשת חרדה, והענקת הרגשת שובע לזמן רב יותר. ציטורלין הוא גם חומר משתנן ומסייע להיפטר מרעלים ונוזלים עודפים בגוף. בנוסף, צריכת הקליפה של האבטיח מחזקת את המערכת החיסונית.

אך מכיוון שלחלק הזה של האבטיח אין טעם, איך אוכלים אותו? ניתן לקצוץ אותו לחתיכות קטנות ולהוסיף לסלט. אפשר לאכול אותו גם עם טונה וחזה הודו או עוף. אופציה נוספת היא לשלב אותו בשייק פירות.

אז עכשיו שאתם יודעים ומכירים את התועלות של החלק הלבן של האבטיח, אל תזרקו שוב את הקליפה, תנצלו את החלק הטעים, ואל תשכחו לנצל גם את החלק הבריא. הגוף שלכם יודה לכם מאוד!