אנשים רבים סובלים ממיגרנות

ויראלי

כך תרפאו את המיגרנות שלכם – דרך הדברים שאתם אוכלים

By john

February 14, 2022

אנשים רבים סובלים ממיגרנות. אם אתם לא אחד מהאנשים הללו, סביר להניח שאתם מכירים לפחות אחד כזה – ואתם יודעים עד כמה הם סובלים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

מיגרנות משפיעות על אנשים בצורה שונה, אבל ההגדרה שלהן היא כאב ראש חזק מאוד. במקרים מסוימים, מיגרנות יכולות לגרום לראייה מטושטשת כמו גם רגישות גבוהה לאור וסאונד. יש אנשים שאפילו סובלים מהקאות ובחילות.

כדורים רגילים נגד כאבי ראש לא עוזרים במצבים כאלה, ויש צורך לקחת תרופות חזקות יותר על מנת להקל על הכאב. אבל שיטת הפעולה הטובה ביותר היא כמובן מניעה.

ישנם מספר דרכים למנוע היווצרות של מיגרנה. המפתח טמון בעובדה שבדרך כלל אנשים הסובלים ממיגרנות סובלים ממחסור של ויטמינים מסוימים בגוף – וזה מה שעלול להוביל למיגרנה.

המשיכו לקרוא וגלו איך אתם יכולים למנוע מיגרנות.

לפי דוקטור ווייל, מיגרנות משפיעות על 17 אחוז מהנשים ו 6 אחוז מהגברים בנקודה כזו או אחרת של חייהם. חלק סובלים יותר מאחרים, וחלק סובלים כל כך הרבה שהם נאלצים לקחת חופשת מחלה מהעבודה.

מזג אוויר קיצוני עלול לגרום למיגרנה. ישנם מדענים שמאמינים ששינויים במזג האוויר יכולים לגרום למיגרנה, במיוחד אצל אנשים שגרים באקלים חם. וישנו גם אלמנט גנטי.

אבל מחקר חדש חושף שישנם גורמים שמובילים למיגרנות שאתם יכולים לשלוט בהם. מחסור בויטמינים הוא אחד הגורמים הבולטים. מחקר חדש ראה שמחסור בחומצה פולית, ויטמין B6, B12 ו-ויטמין D עלולים לגרום למיגרנות. אם אתם לא צורכים מספיק מהויטמינים הללו במהלך היום, אתם מעלים את הסיכון למיגרנה ב 300%.

לפי ד"ר ווייל, ישנם גם מאכלים מסוימים שעלולים לגרום למיגרנות. הנה רשימת המאכלים שעליכם להימנע מהם אם יש לכם נטייה למיגרנות.

– אנשובי– אבוקדו– בננה– קפאין– גבינות מיושנות– שוקולד– פירות הדר– תאנים– הרינג– עדשים– בוטנים– אפונים– בשר מעובד– צימוקים– אוכמניות– שזיפים אדומים– סרדינים– רוטב סויה– יין

בנוסף לאכילה נכונה, חשוב גם לישון טוב – מחסור בשינה גם עלול לגרום למיגרנות. בנוסף, דילוג על ארוחות, אורות בוהקים, והרחת כימיקלים ו/או בשמים – כל אלה גורמים למיגרנות גם.

אם אתם סובלים באופן תדיר ממיגרנות, בדקו מה אתם אוכלים. בנוסף, לקיחת תוספים לויטמינים המצוינים למעלה יכולים לעזור לכם למנוע את המיגרנה הבאה.