היום גיליתי

מצלמת גו פרו ששקעה בנהר נמצאה לאחר שנה. הסיפור שהיא סיפרה הוא פשוט מדהים!

לקייל פולסטון ומשפחתו היקרה יש נקודה אהובה בנהר טמפרנס, שבמינסוטה, ארצות הברית. בכל שנה הם הולכים לאותה הנקודה ומתעדים את יום הכיף שלהם בעזרת מצלמת הגו פרו של קייל.

יום אחד, קייל ומשפחתו קפצו אל תוך הנהר, כאשר מצלמת הגו פרו החליקה מראשו ושקעה לקרקעית הנהר. אחרי 30 דקות של חיפושים, קייל השלים עם העובדה שהוא לעולם לא ימצא את המצלמה והמשיך בחופשה שלו…אבל שנה מאוחר יותר, המצלמה האבודה נמצאה בדרך מפתיעה ביותר.

כריס פלורס ואחיו צללו בנהר, לא רחוק מאותו מקום בו משפחת פולסטון קפצה למים, כאשר הם מצאו את המצלמה האבודה של קייל, עדיין יבשה בקייס שלה. האחים פלורס שמחו על המציאה, אבל אז הם הורידו את תוכן המצלמה. וזה לא היה מה שהם חשבו שהם יראו.

במקום סרטונים רנדומליים, האחים פלורס מצאו שעות על גבי שעות של סרטוני משפחה והרפתקה. כריס פלורס כמעט איבד את בתו בת ארבעת החודשים שנה לפני כן, אז הוא ידע עד כמה חשובים הזיכרונות הללו של רגעי המשפחה היקרים. כפי שכריס אמר כל כך טוב, "המחר אינו בטוח". האחים יצרו קשר עם קייל וניסו להחזיר לו את המצלמה, אבל קייל ביקש רק את כרטיס הזיכרון; הוא אמר לכריס שישמור אצלו את המצלמה.

לקייל לא מפריע שהמצלמה לא תחזור אליו, "אני שמח שזה קרה עכשיו, זה סיפור מדהים".

צפו למטה בסיפור המלא:

תגובות פיסבוק
Exit mobile version