להיות אמא זו אף פעם לא משימה קלה

ויראלי

3 דברים על אמהות שעברו ניתוח קיסרי שכולם צריכים לדעת

By john

February 12, 2022

להיות אמא זו אף פעם לא משימה קלה: יש אחריות רבה שמגיעה עם התפקיד, ישנם מאמצים גדולים, אך זה גם מאוד מתגמל.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אנחנו בדיילי באזז היינו רוצים לעודד את הנשים הנפלאות הללו שעברו ניתוח קיסרי ועכשיו הן לובשות את 'סימן האושר' שלהן.

1. הן עומדות באומץ רב בהשלכות של התערבות כירורגית

אתם אולי חושבים שניתוח קיסרי הוא ניתוח שכיח ולא מסובך, אך האמ היא שהוא נחשב לניתוח רציני מאוד. וכמו ניתוחים רציניים אחרים, לניתוח הקיסרי יש סיכונים גם לאמא וגם לילד.

בנוסף, קשה מאוד לאב העתידי ולבני המשפחה בסיטואציה הזו. הם לבדם ואין להם אפשרות לקבל תמיכה כשהם נמצאים במצב של חוסר וודאות.

אין דוגמא טובה יותר לקרב בו הפחד והבדידות נלחמים בחוזק, כוח רצון, ואהבה ללא תנאי שהנשים הללו שהנשים הללו עוברות רק כדי לקבל את התינוק היפיפיה שלהן.

2. הן לא יודעות אם הכל בסדר עד שהן יוצאות מחדר הניתוח

במקרים הללו, הסיכון אינו מסתיים עם לידת התינוק. כמו בכל ניתוח, רופאים לא יכולים לקבוע שהכל עבר כשורה עד שההרדמה חולפת.

בנוסף, ישנו פרט שמעטים מכירים. במהלך ניתוח קיסרי האמא נמצאת בהכרה – היא לא מרגישה כאב, אבל היא כן מרגישה את התנועה שמתחוללת בתוכה. זו לא הרגשה נעימה, הרגשה פולשנית, ואם את לא מודעת לזה, זה יכול להיות טראומטי מאוד. ועדיין, הן עוברות את זה עם ראש מורם מכיוון שהן יודעת שהתגמול הוא אדיר.

3. הן עוברות את תהליך ההחלמה כמו גיבורות אמיתיות

כשילד נולד, העולם של האמא מתרכז בו והיא עונה לצרכים שלו בלי לשאול שאלות. זה מצריך הכנה מוקדמת ולוגיסטיקה שיכולה להיות מעייפת. דמיינו לעצמכם לעשות את זה כל אבל עם כאב. כן, עם כאב גדול וחוסר נוחות שהוא חלק בלתי נמנע תהליך ההחלמה שאחרי הניתוח.

זה הופך אותן אפילו חזקות יותר, עוברות את סף הכאב ומפתחות חוזק פנימי שאפשר להשוות אותו רק לחוסר של אמא אחרת.

לא משנה כמה זה קשה, הן עושות זאת עם חיוך ועם כל האהבה שבעולם. מכיוון שעל כל דקה ללא שינה, על כל חיתול שהן מחליפות, כל חיוך והזדמנות להחזיק את היד הקטנה הזו, להרגיש את הנשימה שלהם, ואת הריח של התינוק החדש – הכל שווה את זה. זאת הסיבה שהן בעולם, כדי לשמח את השלוחה הקטנה הזו שלהן.

אנו מצדיעים לכל אחת ואחת מהאמהות האלה שמסומנות עם צלקת שמאפשרת להן לעולם לא לשכוח ממה הן עשויות. אז אמהות יקרות, לכו עם הסימן היפיפה הזה עם גאווה. אל תחביאו אותו, אל תסתירו אותו, מכיוון שלא לכל אמא יש את הזכות הזו.

קרדיט תמונה: depositphotos