משימה בוצעה בהצלחה.

ויראלי

נער ננטש על ידי 'חברים' בכאילו בערב נשף הסיום, אבל צחק אחרון כשאמא תכננה בסתר נקמה גאונית

By john

February 11, 2022

ערב נשף הסיום או מסיבת סיום התיכון היא אבן דרך עבור תלמידים רבים. זה הזמן להתגנדר, להיפגש עם חברים ולרקוד אל תוך הלילה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

זה גם צעד אחד קדימה אל עבר החיים הבוגרים וזה ערב שלעולם לא יישכח. אבל עבור נערים מסוימים, ערב נשף הסיום ייזכר בגלל סיבות מצערות.

עבור התלמיד ג'קסון לופ, נשף הסיום שלו היה ערב שהוא לעולם לא ישכח. אבל הסיבה לזה היא לא זו שאתם חושבים.

ג'קסון וחברים שלו עשו תכניות לנשף חודשים רבים. בבוקר היום הגדול הוא קיבל הודעת טקסט בה היה כתוב שהקבוצה מתכננת להיפגש מוקדם לתמונות שלפני הנשף. אז ג'קסון חיכה שיאספו לבוש בחליפה יפה שהוא קנה במיוחד לאירוע.

Flickr/lindaruthless

הוא חיכה…וחיכה…וחיכה…אבל ה'חברים' של ג'קסון לא הגיעו. הוא התקשר אליהם, הוא שלח להם הודעות טקסט, אבל אף אחד לא ענה. הוא היה שבור לחלוטין.

אמא שלו, שיילה, אמרה שהיא מעולם לא ראתה את בנה כל כך שבור לב.

"אחיו הצעיר, אחותו ואני ראינו אותו כשהוא התחיל להבין שדפקו לו ברז ואני חייבת להגיד לכם שב 18 שנות ההורות שלי מעולם לא הרגשתי כזה כאב. זה היה מעורבב עם כמות בלתי מתוארת של כעס. זה היה…כואב. אז, אחרי שהוא החליף בגדים, הוא ראה את כל תמונות קדם הנשף בפייסבוק, והוא פשוט התמוטט במטבח", אמרה אמא שיילה ליאהו! לייף סטייל.

אחרי שנרגע, ג'קסון אמר לאמא שלו שהוא לא היה מופתע שחבריו לכיתה – אותם החשיב לחברים שלו – התייחסו אליו בצורה כזו.

Flickr/Ken Srail

הוא לעתים היה אומר לאמא שלו שהוא מרגיש כמו 'בלתי נראה ולוזר'. כל החיים שלו היא ראתה אותו מתקשה להתאים. הוא רצה להיות חלק מהחבורה באופן נואש.

חבורת התזמורת הדירה אותו

"הוא תמיד היה בשוליים וממש רצה להיות חלק מהחבורה", אמרה שיילה. "רק כשהגיע לתזמורת של בית הספר הוא חשב, 'או, נפלא! יהיו ילדי תזמורת'".

אבל החברים מהתזמורת לא היו באמת חברים שלו ולעתים קרובות השאירו אותו מחוץ לפעילויות שעשו.

ג'קסון הרגיש שהחברים בכאילו שלו בגדו בו, אבל חכו; לסיפור הזה יש סוף טוב.

Twitter/John Richards

מספר תלמידים צעירים יותר מהתזמורת שמעו על מה שקרה והחליטו לתקן את המצב. אחת מהאנשים הנפלאים האלה הייתה סופי ששמעה על מה שקרה לג'קסון וחשבה על תכנית.

סופי ביקשה משיילה להחביא את החליפה של ג'קסון בתא המטען של המכונית. אז סופי הזמינה את ג'קסון למסיבה גדולה, ולבלות יחד איתה ועם חברים נוספים. אבל כשהגיע לשם, סופי הכינה לג'קסון משהו שהוא לא היה מוכן לו…התלמידים עמדו שם לבושים כמו לנשף וצעקו: "נשף מזויף שמח"!

Twitter/John Richards

ג'קסון אמר: "הייתי בהלם. לא ידעתי איך להגיב. אני בשירותים מחליף לחליפה והזלתי דמעה, בגלל שאף אחד מעולם לא עשה בשבילי דבר כזה, באמת, אף פעם…זו המשמעות של קבלת מתנה מחברים שעושים משהו, במיוחד בשבילי".

זה היה יום מלא בצחוק, אושר ואהבה. ג'קסון הצטלם יחד עם חבורת החברים האמיתית שלו. הם אפילו הכינו עוגה מיוחדת לאירוע.

Twitter/John Richards

על ידי שיתוף הסיפור הזה, ג'קסון (ואמא שלו) רוצים לעזור לאחרים להבין שהם צריכים לבחור את החברים שלהם בזהירות, ולוודא שהם מתייחסים אליהם בצורה טובה ואדיבה. אם הם לא – עשו מה שג'קסון עשה ותמצאו חברים חדשים ואמיתיים. החברים החדשים של ג'קסון ידעו בדיוק מה הוא צריך כשהרגיש עצוב. 

הנערים האלה הם דוגמא נפלאה לאיך כולנו צריכים להתנהג ולרומם את מצב רוחם של אנשים כשהם למטה. בבקשה שתפו את הסיפור המיוחד הזה בפייסבוק.