היום גיליתי

כשפול ווקר היה בחיים, הוא שילם 9000 דולר על טבעת עבור זוג שלא הכיר, וזו הסיבה מדוע

בשנת 2004, קייל אפהאם וארוסתו – עכשיו אישתו, קריסטן, חיפשו טבעת יהלום באחת מחנויות התכשיטים בסנטה ברברה. בחנות היה לקוח נוסף, אבל מכיוון שהיו מרוכזים בחיפוש שלהם, הם לא שמו לב אליו בהתחלה.

האיש המליץ לקייל וקריסטן להסתכל על הפריטים היותר יקרים, אבל הם הודו שהם לא יכולים להרשות להם לקנות טבעות כל כך יקרות. ואז הם החלו לדבר, והזוג הצעיר סוף סוף הבין שהלקוח הידידותי הוא לא אחר מאשר פול ווקר – כוכב סרטי מהיר ועצבני. קייל סיפר לשחקן שהוא בצבא, ובקרוב הוא עומד לטוס לעירק בפעם השנייה. אבל לפני כן, הוא רצה לקנות טבעת אירוסין לארוסתו.

קריסטן זוכרת שהפרצוף של פול השתנה ברגע שהוא שמע שקייל הוא חייל. אבל באותו יום הזוג לא התייחס לזה, ועזב את חנות התכשיטים בלי לקנות שום דבר. היהלומים היו יותר מדי יקרים עבורם.

אך בקרוב מאוד הפתעה עמדה לחכות להם: הם קיבלו שיחת טלפון מהחנות והתבקשו להגיע ולקחת טבעת בשווי 9000 דולר ששולמה על ידי אדם שביקש להישאר אנונימי. הזוג הצעיר ניסה לגלות מי נתן להם כזו מתנה, אבל צוות החנות חייך, וסירב לגלות את שמו.

האמת יצאה לאור רק בשנת 2013 כאשר השחקן נפטר. איירין קינג, עובדת לשער בחנות התכשיטים, החליטה שאין היגיון לשמור עוד על הסיפור בסוד.

לפי איירין, השחקן ראה שקריסטן אהבה את אחת הטבעות, אבל ארוסה אמר שזה יקר מדי. ואז פול ביקש מהמנהל לרשום את הטבעת על החשבון שלו והתעקש שהמתנה תהיה אנונימית. הוא כעס שחייל שמסכן את חייו לא יכול להרשות לעצמו לקנות לארוסה שלו טבעת, והוא רצה לתקן את העוול.

כך קייל וקריסטן גילו לבסוף מי שילם על הטבעת. "עד לעצם היום הזה זה הדבר הכי יפה שמישהו אי פעם עשה עבורי", אמרה קריסטן. "כשנעביר את הטבעת מדור לדור, תמיד יהיה סיפור לספר".

תגובות פיסבוק
Exit mobile version