היום גיליתי

בת 17 הזריקה הרואין כל יום – 4 שנים אחר כך היא נקייה מסמים ונראית כמו אדם אחר לגמרי!

דז'ה הול הייתה רק בת 17 כאשר החלה לקחת כדורי מרשם. היו לה חיים לא קלים בבית, אז כאשר חברה הציעה לה כדורים במסיבה, דז'ה ניסתה אותם ללא היסוס.

מאותו הרגע החיים של דז'ה התדרדרו בצורה מהירה. היא לקחה כל יום כדורי מרשם במשך מספר שנים.

אך כאשר הגיע לשנות ה 20 של חייה, היא החליטה שדי וניסתה להפסיק. היא הלכה למרפאת מתדון, אבל כאשר אדם קרוב אליה נפטר, היא פספסה כמה פגישות במרפאה.

דז'ה הפסיקה לקחת כדורים, אך במהלך הגמילה היא הקיאה כל הזמן ולא הפסיקה לרעוד, כך היא סיפרה לדיילי מייל. החיים שלה היו אמורים להשתפר, אך במקום הם הפכו גרועים יותר. חברה הציעה לדז'ה הרואין כדי להקל על כאבה, ותוך זמן קצר דז'ה הייתה מכורה.

"לא יכולתי להפסיק. כל מה שרציתי לעשות היה לטשטש את עצמי. רציתי את זה נואשות ששום דבר אחר לא שינה. כל דקה בכל יום רציתי להיות מסטולה", היא אמרה.

אחרי שהשתמשה בהרואין לזה מה, היא עברה למתאמפטמינים והחלה לקחת חומרים ממכרים נוספים.

"הייתי פשוט מפלצת. לא היה אכפת לי במי אני פוגעת – לא היה אכפת לי מכלום. לא היה לי אף אחד או משפחה באותו זמן", היא נזכרת.

בשנת 2012 הדברים הפכו מרעים לאיומים. דז'ה שקלה רק 43 ק"ג, והמוות לא היה רחוק – עד שפגשה בן משפחה ששינה את חייה לנצח.

דז'ה הלכה לבקר את סבא שלה, שהיה שברירי ובכיסא גלגלים. האהבה הגדולה שלה פקחה את עיניה. ודז'ה סוף סוף הבינה שהיא לא רוצה להיות יותר אותו האדם. אבל רק מספר שעות אחרי שפגשה את סבה, דז'ה נעצרה ונשלחה לכלא באשת אחזקת סמים. זו הייתה קריאת השכמה שהובילה את דז'ה לשנות את חייה.

"בכלא החלטתי להפסיק. הייתה לי ברירה – אפשר להשיג סמים בכלא – אבל אני הפסקתי עם זה", היא אמרה.

היום דז'ה בת 26 והיא נקייה כבר 4 שנים. לא רק שהיא עברה מהפך מדהים, היא גם אמא גאה לילדה מקסימה.

אף פעם לא מאוחר לעשות שינוי, לא משנה כמה זה נראה אבוד וחסר תקווה.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version