היום גיליתי

זה מה שסוג התספורת של גברים חושף על האישיות שלהם

תספורת היא חלק חשוב מהמראה שלנו. היא יכולה להגיד דברים רבים על האדם שבחר אותה. אחרי הכל, הוא לא בחר אותה סתם כך בלי סיבה, נכון?

כמובן, שזה לא מדע מדויק, אבל זה בהחלט נותן תמונה כללית לגבי האופי והאישיות של האדם.

אנחנו כבר מצאנו כמה דברים שהתאימו לנו. ואתם? ספרו לנו בתגובות למטה.

1. שיער ארוך

BrightSide

אהה, היפיפיים עם השיער הארוך. הם אנשים יצירתיים, מלאי מחשבות על ויקינגים ודמויות פנטזיה אחרות. ואנחנו אוהבים את התספורת שלהם גם. הדבר החשוב הוא לנצח את הקרב על השמפו.

2. שיער קצר – עד הרקה והעורף

BrightSide

זו תספורת של מאצ'ו אמיתי אבל גם של גבר קנאי. ומכיוון שכמעט לחצי מהגברים יש התספורת הזו, אתם תצטרכו להראות כריזמה רצינית כדי לקבל את תשומת הלב. אנשים חיוביים הולכים עם התספורת הזו. ובדרך כלל גם יש להם חוש הומור מפותח.

3. בלי שיער, בכלל

BrightSide

אם אין לכם שיער בכלל אז אתם כנראה אנשים מאוד אינטליגנטיים שמסתכלים על דברים לטווח הרחוק. ומכיוון שאתם מקריחים, אז עשיתם את ההחלטה הנכונה. אתם מעוורים נשים לא רק עם החיוך שלכם אבל גם עם סינוור קרני השמש. אבל ברצינות, את התספורת הזו בוחרים גברים שבדרך כלל לא אכפת להם מדברים חדשניים. אנשים בלי שיער עם נאמנים מאוד.

4. שביל באמצע

BrightSide

את התספורת הזו בוחרים גברים חרוצים וחדורי מטרה, שלא יפסיקו עד שיגיעו ליעד הסופי שהציבו לעצמם. במיוחד אם השביל נמצא בצד באופן טבעי. ועם כמה שהתספורת הזו לא מאתגרת, אנחנו יכולים להגיד שהגברים האלה לא ממש מתאמצים.

5. קוצים

BrightSide

עם התספורת הזו הולכים החולמים, אנשים שאוהבים נוסטלגיה, לתקופה שהתספורת הזו הייתה פופולרית. אנשים עם קוצים הם מלאי חוש הומור שאוהבים להיות במרכז העניינים.

6. שיער ארוך-בינוני עם פוני בצד

BrightSide

רומנטיים ביותר. אתן מסתכלות על השיער שלהם ומתחילות לדמיין את עצמכן עומדות על ירכתיים של ספינה ליד הבחור החתיך הזה. כדי להשיג את האפקט הזה בחיים האמיתית צריך להשקיע זמן רב. זה אומר לנו שהאיש הזה מסוגל לארגן היטב את חייו. והסוג הזה מושך מאוד נשים. ולא אכפת להם להשתמש ביתרון הזה.

7. דוהה

BrightSide

זו תספורת של גברים מלאי ביטחון עצמי. גברים שריריים בחולצת משבצות. ועם זקן! אם אין להם שום דבר מהרשימה, אז בקרוב יהיה להם. הגברים האלה נשארים באופנה.

8. קוקו למעלה

BrightSide

מממ…גבר בטוח מאחוד בעצמו, לא מפחד מביקורת. הוא בטח יודע אומנות לחימה כלשהי, ומסוגל להיעלם בענן של עשן. דמות מעניינת בסך הכל.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version