לעולם אל תשפטו ספר לפי הכריכה.

ויראלי

מנהלת חנות ראתה אישה שמנה מודדת ג'ינס: כשבעלה אמר את זה, היא לא האמינה למה שהיא שומעת

By john

February 09, 2022

כילדים, אנחנו לומדים לא לשפוט אנשים לפי המראה שלהם. כולם מושלמים בדרך המיוחדת שלהם, ולכולנו יש מאפיינים ייחודיים שהופכים אותנו למי שאנחנו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

ובכל זאת, אנו תמיד עומדים בפני דעות קודמות. ישנם אנשים שמסתכלים עלינו בשיפוטיות, מדברים מאחורי הגב שלנו, או זורקים לנו הערות מעליבות – בגלל איך שאנחנו נראים, מה שאנחנו לובשים או איך שאנחנו מדברים.

זו הסיבה שממש שמחנו לקרוא את הסיפור הזה, אותו סיפרה מנהלת חנות בגדים. הסיפור מהווה לקח חשוב שכולנו צריכים לקחת רגע ולחשוב עליו – וגם לשתף, על מנת לתת לאנשים נוספים הזדמנות להיות קצת יותר מתחשבים.

"לפני כשנתיים, ניהלתי חנות בגדים לנשים גדולות. ממש אהבתי את העבודה. הלקוחות הרעים היו רעים (כמצופה) ולפעמים איומים (גם כמצופה), אבל לפחות הם נתנו לי משהו לצחוק עליו יחד עם חברותי לעבודה. אך לעומת זאת, הלקוחות הטובים…הם היו הסיבה שעבדתי שם. 

יום אחד, אישה אחת בשנות ה 40 לחייה נכנסה לחנות יחד עם בעלה ושלושת הילדים שלהם. היא לבשה חולצה גדולה וג'ינס רחב. היא הייתה מתוקה, אבל מאוד מאופקת בקשר למדידת בגדים חדשים. היא סיפרה לי שהיא לא קנתה בגדי נשים כבר מספר שנים וקיוותה שאני יוכל לעזור לה בבחירת ג'ינס חדש. 

בלי קשר למשקל שלה, היא הייתה יפיפייה ומתוקה אמיתית. המשפחה שלה הייתה תומכת מאוד ועזרה לה להחזיר לעצמה את ההערכה העצמית שלה. 

שמחתי מאוד לעזור לה. תהליך כזה גדול יקח קצת זמן, אז ביקשתי מהמשפחה שלה לחכות על הספסלים בזמן שהיא ואני מתחילות לעבוד. אז: חיפשנו, ולקחנו כמה חולצות וחזיות יפות. דיברנו על איך לבנות מלתחה ולהתאים פרטי לבוש אחד לשני, ואז הגענו לאזור הסכנה: ג'ינס. 

ניחשתי שהיא מידה 48 ואחרי שדיברנו על סוגי ג'ינס שונים, החלטנו על גזרה גבוהה יחסית, ג'ינס סקיני מתוח: הם יחמיאו בצורה מושלמת למותניים הצרים יחסית שלה והישבן היחסית גדול שלה. 

נכנסו לחדר המדידה וחיכיתי שתמדוד את הבגדים שבחרתי עבורה. מספר רגעים אחר כך, היא קראה לי להיכנס לחדר המדידה. התגנבתי פנימה כדי לראות אותה. 

"לא הרגשתי כזו יפה כבר הרבה זמן", היא אמרה לי. העיניים שלי התמלאו דמעות וחייכתי חיוך רחב. 

קראתי לבעלה ולילדים שלה לבוא לראות. וברגע שבעלה ראה אותה, הוא השתנק. 

אני לא אשכח את החיוך על הפנים שלו. הייתה כל כך הרבה אהבה בעיניו. "אתה נראית פשוט מדהים מתוקה", הוא אמר. 

בסוף הם קנו לה כמעט מלתחה שלמה. מעולם לא ראיתי משפחה כל כך מאושרת. 

אני מקבלת אתכם, ואתם תקבלו את אותו הכבוד ממני, לא משנה אם אתם שחורים, לבנים, הומוסקסואלים, סטרייטים, בי-סקסואלים, גבוהים, שמנים, לא משנה מה. כולנו בני אדם, ואני מסתכלת על האנשים בעולם באותה הצורה, כמו האחים והאחיות שלי.

שתפו את זה אם אתם מסכימים". 

לאישה יש נקודה שאנחנו חושבים שרבים ישמחו לקרוא: לעולם אל תשפטו ספר לפי הכריכה, אלא התייחסו לאנשים כמו לבני אדם ולא לפי איך שהם נראים. 

עכשיו אנחנו רוצים לעזור לאישה הזו להפיץ את המסר לאנשים נוספים בפייסבוק. זה לא עולה דבר, ואנו מקווים שזה יהפוך את העולם למקום קצת יותר טוב!