היום גיליתי

כשנותרו להן שניות בודדות לחיות, אמא חגרה את בתה בסלקל והשליכה אותה מחלון הקומה השנייה

דמיינו לעצמכם שאתם נרדמים יחד עם התינוק שלכם שנולד זה עתה שנח לצידכם בשלווה, רק כדי להתעורר משריפה משתוללת ששורפת כליל את ביתכם. יש לכם זמן רק לנשימה אחת או שתיים לפני שהעשן והלהבות גוברות עליכם. אז מה אתם עושים? מצילים את עצמכם או מנסים להציל את התינוק היקר שלכם?

למרבה הצער, שלבי קרטר בת ה 21 והתינוקת שלה בת 12 יום, קיאנה, נאלצו להתמודד עם הגורל האכזר הזה וההחלטה של שלבי אל מול הסכנה הפכה ויראלית.

אתר KWQC News מדווח ששלבי וקיאנה ישנו בביתן כאשר שלבי התעוררה מעשן סמיך וחום בלתי נסבל. לא ברור כמה זמן היה לה להעריך את המצב, אבל הרשויות מאמינות ששלבי נאלצה לקבל החלטה תוך מספר שניות.

בפרק זמן הקצר הזה, שלבי חגרה את קיאנה בסלקל שהיה בחדר, שברה את החלון של הקומה השנייה שם הן ישנו והשליכה את הבת שלה מהקומה השנייה למקום בטוח למטה! למרבה הצער, המאמץ להציל את התינוקת שלה לקח את הזמן שהיה לה כדי להציל את עצמה, ושלבי נמצאה מתה בתוך הבית כתוצאה מהרעלת פחמן חד חמצני.

הכבאי אד פוגלסונגר אמר לשיקגו טריביון שהפעולה של שלבי הייתה הרואית ומופלאה, בלשון המעטה.

"זה פשוט מדהים שהיא הצליחה לשמור על קור רוח, ולחשוב על תכנית שהצילה את התינוקת שלה. אך לצערנו היא לא הצליחה להציל את עצמה. אך אני חייב לומר שזה לא פחות מנס מאיך שהסיפור הסתיים".

קיאנה הועברה לבית חולים מקומי שם טיפלו בכוויות מינוריות מהן סבלה – אך מלבד אלה, מצבה של התינוקת טוב. החשיבה המהירה של אמה הצילה את חייה ועכשיו תהיה לה הזדמנות לגדול לאישה צעירה ויפיפיה.

צפו בפרטים נוספים על הפעולה ההרואית של שלבי בסרטון שובר הלב למטה:

התינוקת קיאנה נמצאת עכשיו אצל סבתה. כשתהיה גדולה מספיק בכדי להבין, היא תשמע הכל על האומץ והגבורה של אמה שהצילה את חייה.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version