כולנו רוצים להיראות יותר צעירים...

ויראלי

10 מזונות שיכולים לעזור לכם להיראות צעירים ב 10 שנים

By john

February 06, 2022

כולנו רוצים להיראות יותר צעירים ממה שאנחנו באמת ולחיות כמה שיותר שנים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

למרות שזו התורשה הגנטית שלנו שנותנת לנו את נקודת הפתיחה, התזונה שלנו משחקת חלק חיוני וחשוב ועוזרת לנו להאריך את תוחלת החיים ולשמור יותר זמן על עור צעיר ויפיפיה.

היום אנו חושפים בפניכם 11 מזונות אנטי-אייג'ינג שישמרו על העור שלכם במיטבו.

1. אבוקדו

יתכן ושמעתם שאבוקדו גורם לכם לעלות במשקל בגלל שהוא תכולת השומן הגבוהה שלו. אך אולי לא ידעתם שהשומנים הללו הם מאוד בריאים. אכילת אבוקדו אחד ביום מפחיתה את את רמת הכולסטרול ומסייעת תהליך התחדשות העור. הוא מספק לגוף ויטמין C, אשלגן, ונוגדי חמצון, והוא עשיר בחומצה פולית.

טיפ: האם שמעתם על מיץ אבוקדו? אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד דברים חדשים. הוא קרמי וקל להכנה. הכניסו חתיכות אבוקדו, חלב, קרח כתוש וכף של סוכר חם לבלנדר, ערבבו עד לקבלת מרקם אחיד.

2. גרגרים (ענבה)

תותים, אוכמניות, ענבים…כל הפירות הקטנים הללו מכילים נוגדי חמצון אשר מונעים או מעכבים סוגים שונים של נזק תאי ומפחיתים נפיחויות וכאבים במפרקים.

אנו ממליצים במיוחד על אוכמניות מכיוון שהן משפרות את היכולות הקוגנטיביות ומסייעות למנוע מחלות בדרכי השתן, אלצהיימר ודמנציה.

3. גזר

הירק הזה ידוע ביכולת שלו לשמור על העיניים הודות לבטא-קרוטן, מרכיב שהגוף הופך לויטמין A. הוא מסייע לקרנית וחלקים אחרים של העין לתפקד בצורה חלקה וטובה. בנוסף, הוא שומר מפני הזדקנות של העור – קמטים מוקדמים אשר נגרמים בשל חשיפה לקרני UV.

זכרו לא לבשל את הגזר יתר על המידה מכיוון שזה מפחית בצורה משמעותית את כמות החומרים המזינים והויטמינים שלו.

4. פירות הדר

פירות הדר הן מקור מרכזי לויטמין C וחומצה פולית. הם מסייעים להפחית את רמות הכולסטרול ואת חומצת השתן בדם. אם אתם צורכים אותם באופן קבוע, הם יעזרו לכם למנוע בעיות במחזור הדם, בעיות לב, ומחלות כמו שיגדון, אשר גורמת לכאבים נוראיים במפרקים.

שתיה של מיץ לימון על קיבה ריקה מנקה את המעי הגס ומנקה את הגוף מרעלים. בנוסף, הגוף יספוג קודם כל את כל החומרים המזינים, ואתם תרגישו בריאים וקורנים.

5. שום

לא רק ששום הוא נשק עוצמתי נגד ערפדים אלא הוא גם מחסל את רוב הדלקות אם משתמשים בו כראוי. אנו יודעים שהבל פה של שום יכול להיות חזק וקשה להיפטר ממנו, אך התועלות המדהימות שלו בהחלט שוות את זה.

התכונות האנטי-פטרייתיות ואנטי-דלקתיות שלו הופכות את הסופר פוד אנטי-אייג'ינג הזה לאנטיביוטיקה הטבעית הטובה ביותר. הוא מאזן את רמת הכולסטרול, משפר את מחזור הדם ויתר לחץ דם, ומסייע להפחית את הסיכון לחלות בסוגים שונים של סרטן.

6. שוקולד מריר

סוף סוף חטיף מתוק! לשוקולד מריר יש תועלות בריאותיות רבות. הוא מכיל נוגדי חמצון כמו פלבנואידים שמסייעים לשמור על העור מנפי נזקי UV, הוא נלחם ברדיקלים החופשיים, ומעניק לחות ועובי לעור. אבל חכו, אל תשמחו יותר מדי: זה נכון רק לגבי שוקולד המכיל לפחות 75% קקאו.

7. שמן זית

שמן הוא לא רק חלק חיוני בדיאטה בריאה אלא גם תוספת מצוינת לבריאות העור. הוא אחד המקורות המרכזיים לחומצה אלפא-לינולנית כאשר שומרת על לחות וגוון העור, ומונעת ממנו להזדקן.

טיפ: מרחו בעדינות כמה טיפות שמן זית מסביב לעיניים לפני שאתם הולכים לישון בלילה. זה יגרום לעור שלכם להיות חלק ולח ויפחית את הקמטים המופיעים. אין צורך לשטוף את השמן.

8. עגבניות

עגבניות הן לא רק עסיסיות וטעימות, אלא גם מצוינות לבריאות שלכם. הן מלאות החומרים מזינים ומכילות כמות גדולה של ויטמין A, ויטמין C וחומצה פולית.

ליקופן, אשר אחראי לצבע האדום של העגבניות, הוא נוגד חמצון חזק יותר פי 14 מרסרבטרול הנמצא ביין האדום. הוא מגן על העור מפני קרינת UV ויש לו יכולות מצוינות במניעת מחלות לב וכלי דם וזיהומים שונים. ודרך אגב, הליקופן נספג בצורה טובה וקלה יותר כאשר מבשלים את העגבניות יחד עם שמן זית.

9. דגים שמנוניים

דגים שמנוניים כמו סלמון, טונה, ואנשובי, הם מקור מצוין לחומצות שומן אומגה 3 אשר מסייעות להתחדשות התאים ושומרות של כולסטרול נמוך. הדגים הללו מצוינים לעור מכיוון שהם מונעים את הנזק החמצוני הנגרם לעור כתוצאה מהזדקנות.

10. כורכום

כורכום הוא אחד התבלינים הפופולריים ביותר, וישנה סיבה טובה לכך. התכונות האנטי-סרטניות, ואנטי דלקתיות הופכות אותו לבחירה מצוינת כשזה מגיע לתיבול ארוחות. הוא גם מאט את קצב ההזדקנות, מעניק אנרגיה, ומשפר את מצב הרוח במצבי לחץ.