הנה 10 טיפים וטריקים שכל אישה חייבת להכיר

ויראלי

10 טיפים וטריקים טבעיים של יופי וטיפוח שכל אישה חייבת להכיר!

By john

February 04, 2022

כולן רוצות להיות יפות ומושכות, אך תעשיית היופי והקוסמטיקה גורמות לכן לחשוב שהמוצרים היקרים שלה הן חיוניות על מנת שתראו טוב.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

זה הגיוני, מבחינתם, כך הם מרוויחים את הכסף שלהם, אך האמת היא שאתן לא צריכות להוציא הרבה כסף כדי להיראות ולהרגיש טוב.

יש כל מיני טיפים וטריקים שאפשר להשתמש בהם עם מרכיבים לא יקרים שסביר להניח כבר יש לכן בבית.

הנה 10 טיפים וטריקים שכל אישה חייבת להכיר:

1. מי מלח עוזרים להוריד נפיחות ומעניקים לפנים שלכן מראה רענן יותר

מוססו מלי במים (בריכוז גבוה), טבלו מגבת בנוזל, והניחו על הפנים במשך 10 דקות.

2. שפרו את מראה השפתיים בעזרת שמן קוסמטי ומברשת שיניים רכה

מרחו שכבה של כל שמן קוסמטי – אפרסק, שקדים, קוקוס, או אפילו סתם שפתון להגנה מפני יובש. ואז, שפשפו אותו בעדינות אל תוך השפתיים במשך דקה בעזרת מברשת שיניים רכה.

3. שמן זית עושה ניסים ונפלאות לעור שלכן

עיסוי שמן זית קבוע לעור שלכן מעניק לכן מראה נקי, רך וחלק. לקבלת תוצאות אופטימליות, אדו את הפנים שלכן, ואז עסו את השמן לתוך הפנים במשך כ 7 דקות. חזרו על התהליך כל 4-5 ימים.

4. השתמשו בטיפות עיניים כדי להפחית דלקתיות בפנים

טיפות עיניים יכולות לעזור להילחם בפצעונים. השרו פד כותנה בטיפות עיניים (כמו סטילה) והכניסו לפריזר ל 5 דקות. הוציאו מהפריזר, ולחצו את הכותנה על האזור הדלקתי/פצוע ותראו איך הוא מתחיל להיעלם.

5. גם דבש נלחם בפצעונים ודלקתיות

אם אתן צריכות להעלים פצעונים בצורה מהירה, מרחו עליהם דבש והשאירו 15 דקות לפני שאתן שוטפות עם מים חמים. זה עוזר להקטין בצורה דרמטית את הפצעונים וגורם לכך שיהיה קל בהרבה לכסות אותם.

6. מסיר איפור ביתי

ערבבו מים ושמן זית בבקבוק ביחס של 1:3 מים לשמן. נערו את הבקבוק היטב ואז מרחו על פד להסרת איפור. בנוסף אתן יכולות למצוא מתכון שם שמן קוקוס בקישור הזה.

6. השתמשו באבקת סודה לשתייה כדי להיפטר משערות חודרניות

ערבבו כפית אחת של אבקת סודה לשתייה עם כפית אחת של שיבולת שועל טחונה וכף אחת של מים. ערבבו עד לקבלת משחה ומרחו על העור. השאירו על העור במשך 5 דקות לפני שאתן שוטפות עם מים חמים.

8. אבקת סודה לשתייה עוזרת גם להיפטר מעיגולים שחורים מתחת לעיניים

הוסיפו כפית אבקת סודה לשתייה לכוס מים חמים או תה. ערבבו היטב וטבלו פד כותנה ומרחו מתחת לעיניים. חכו 1-15 דקות ואז שטפו ומרחו קרם לחות. חזרו על הפעולה מדי יום לקבלת תוצאה אופטימלית.

9. העניקו ברק לשיער בעזרת מסכת בננה

ערבבו יחד בננה, כף אחת של דבש, ביצה אחת וחצי כוס בירה כהה בקערה קטנה וערבבו עד לקבלת מרקם אחיד. מרחו על השיער, והשאירו במשך שעתיים ולאחר מכן שטפו עם מים חמים. חזרו על הפעולה פעם בשבוע ותראו הבדל גדול תוך זמן קצר.

10. הגדילו את הריסים בעזרת שמן קוקוס ושמן אתרי לבנדר

ערבבו חצי כפית שמן קוקוס עם כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר. מרחו בעדינות על הריסים בעזרת מקל אוזניים, כסו את השורש ועד הקצה. חזרו על הפעולה 3 פעמים בשבוע והריסים שלכן יצמחו יהיו עבים וארוכים יותר.