היום גיליתי

בריונים צחקו על השיער הארוך של 6 אחים, אז אמא סיפרה אותם והאמת קורעת הלב נחשפה

כשאתם רואים מישהו אחר עושה משהו שאתם חושבים שמוזר או שאתם לא מסכימים איתו, תשאלו את עצמכם את השאלה הזו: האם הוא פוגע במישהו?

אם התשובה היא 'לא', אז אולי כדאי שתתרחקו ממנו ותתעסקו בעניינים שלכם. לא אתם קובעים מה הדבר הכי טוב עבור אנשים, במיוחד אם לא טרחתם לברר מדוע הוא עושה את הדברים האלה.

אם הייתם שואלים, אולי הייתם מקבלים פרספקטיבה אחרת לכל הסיטואציה.

לפיבי קניסטו יש שישה בנים: שלישייה בני 5, תאומים בני 8, ובן 10. המשפחה גרה בצ'יקטוגה, ניו יורק, ועד לא מזמן, לכל ששת הבנים היה שיער ארוך מאוד.

אורך השיער או התספורת הם דוגמא לדברים שלא פוגעים באף אחד אחר. זו בחירה אישית, וכולנו צריכים לכבד זאת, אם אנחנו אוהבים את סגנון השיער או לא.

האם אתם הייתם רוצים שיצחקו על המראה שלכם?

ועדיין, אנשים רבים לא מבינים את הנושא הפשוט הזה ובוחרים להגיב על הכל, אפילו על שיער של כמה בנים. כל ששת הבנים היו קורבנות לבריונות בבית הספר בגלל השיער הארוך שלהם. ואלה לא היו רק ילדים בני גילם שהתנהגו בבריונות, גם למבוגרים היו דברים להגיד. ומבוגרים צריכים לדעת טוב מזה.

סיבה מיוחדת

מה שכל הבריונים האלה לא הבינו זה שהבנים מגדלים את השיער בגלל סיבה מיוחדת מאוד. הם איבדו חבר של המשפחה שנפטר ממחלת הסרטן, וחלק מהבנים היו קרובים אליו מאוד. המוות של החבר שלהם השפיע עליהם מאוד והם רצו לעשות משהו כדי לעזור.

אז כל ששת הבנים גידלו שיער ותרמו אותו לילדים חולי סרטן. לקח להם הרבה מאוד זמן, אך בסוף הבנים תרמו כמעט 6 מטרים של שיער!

צפו בסרטון למטה:

לפני שאתם צוחקים על מישהו או מתנהגים בבריונות בגלל משהו שאתם לא מבינים, קחו דקה ותחשבו על מה שאתם עושים. אם זה לא פוגע באף אחד, אז זה לא עניינכם!

לחצו לייק ושתפו אם אתם חושבים שהבנים האלה מהווים השראה!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version