כשאנשים מצוננים הם בדרך כלל מיד פונים לתרופה כדי לטפל בבעיה

ויראלי

תרגישו כמו חדשים: איך לפתוח את הסינוסים תוך מספר שניות בעזרת שימוש הידיים בלבד!

By john

February 03, 2022

כשאנשים מצוננים הם בדרך כלל מיד פונים לתרופה כדי לטפל בבעיה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אך את הבעיה הזו אפשר לפתור בקלות בדרכים שונות גם כן, ולא להשתמש בתרופות. טכניקות רבות המבוססות על פיזיקה ולא כימיה, ומובילות לאותה התוצאה, אם לא טובה יותר.

הרגשת גודש באף, גרון ובאוזניים אפשר לפתור בעזרת דרכים פשוטות ויעילות. וכך תרגישו הקלה באופן מיידי בעזרת נגיעה בנקודות לחץ ספציפיות.

1. השתמשו בלשון ולחצו בין הגבות

מטרת הטכניקה הזו היא להפחית או להסיר הצטברות של ליחה, שגורמת לחסימה של הסינוסים. אקופרסורה יכולה לעזור מאוד במקרים כאלו. פשוט לחצו על נקודות מסוימות גוף על מנת לעורר את זרימת הנוזלים ומיד תיפטרו מהליחה והנשימה שלכם תשתפר.

עליכם לדחוף את הלשון לתקרת חלל הפה. ובאותו הזמן לחצו עם האצבע על העור שבין הגבות, והחזיקו בתנוחה 20 שניות.

ברגע שתשחררו את האצבע והלשון, אתם תרגישו תנועה קדימה לכיוון החלק האחורי של הלשון כאשר הליחה שהצטברה נהיית רכה יותר.

2. הפעילו לחץ על הגבות

במקרים של חסימת סינוסים גבוהים באזור המצח, עליכם לפעול בצורה שונה על מנת לפתוח את הסינוסים הגבוהים באף.

המסאג'יסטית המפורסמת אמבר לין ויטאל טוענת שהפעלת לחץ על הגבות גורמת לתנועה של ליחה. הניחו את את האצבעות בתחילתן של כל גבה, קרוב לנקודת האמצע בין הגבות, השעינו את הראש קדימה, כשאתם נשענים על המרפקים.

ברגע שהלחץ משתנה אחרי מספר שניות, עליכם להזיז את האצבעות לאמצע הגבות. החזיקו עד שאתם מרגישים הקלה.

ואז תגלישו את האצבעות לקצות הגבות, ולחצו מספר שניות או הזיזו את האצבעות בתנועות מעגליות כדי לגרום לתזוזת הליחה דרך המצח. ברגע שזה יקרה, הלחץ במרכז הראש שלכם יעלם.

צפו בהדגמה בסרטון למטה:

3. מיני עיסוי

עיסוי הוא טיפול נפלא שמעניק תועלות בריאותיות רבות. עיסוי משפר את זרימת הדם ומגביר את המחזוריות, ומספק חמצן וחומרים מזינים נוספים לגוף.

לכן, אתם תקבלו תועלת רבה מעיסוי קטן באזור הסינוסים. המעסה הת'ר וויבלס מציעה מספר עיסויים מהירים על מנת להיפטר מהלחץ והליחה שהצטברה בסינוסים.

עליכם ללחוץ על עצם הבריח הצורה חזקה עם קצות האצבעות על מנת לגרום לתנועת הליחה. אתם אמורים להרגיש כאילו אתם מנקים את הגרון. האוזניים שלכם יפתחו כאשר הלחץ יפחת.

דרך נוספת לנקות את הסינוסים היא לעשות תנועת V עם הידיים, וללחוץ קלות על הצוואר כדי לעורר תנועה של נוזלים. התוצאה היא בגלל שאיבה במערכת הלימפה.

כל השיטות יעילות בפתיחת סינוסים ובדרך טבעית לגמרי, בלי שימוש בתרופות.

צפו בסרטון כדי לראות איך לבצע זאת במדויק: