זה מה שאתם צריכים לעשות

ויראלי

השמפו הטבעי הזה יגרום לשיער שלכם להיות חזק יותר ולצמוח במהירות גדולה יותר!

By john

February 01, 2022

בגלל תכונות הריפוי הרבות שלה, לסודה לשתייה יש שימושים רבים, לניקיון, בישול, ולטיפול בבעיות רפואיות שונות.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

ועכשיו מסתבר שיש למרכיב הגמיש והכל כך ורסטילי הזה שימוש יומיומי נוסף.

החומר המדהים משפר את איכות השיער שלכם ומסיר ומונע את שאריות השמפו והמרכך, ומספק ברק לשיער שנמשך לאורך זמן רב. אתם יכולים להשתמש בזה במקום שמפו רגיל וליהנות מההשפעות המדהימות.

אם אתם חובבי תרופות 'עשה זאת בעצמך' ורוצים להימנע מההשפעות ההרסניות שיש למוצרים מסחריים אשר עמוסים בכימיקלים, אנחנו נראה לכם דרך להכין שמפו טבעי שיספק לכם תוצאות מדהימות!

בהתחלה אתם אולי תחשבו שזה מוזר להשתמש בשמפו הזה, מכיוון שהוא לא עושה קצף כמו השמפו הרגיל שאתם מכירים, אבל אתם מהר מאוד תתרגלו לזה, ותוצאות בהחלט יגרמו לכם להעדיף אותו על פני מוצרים מסחריים ולא בריאים.

זה מה שאתם צריכים לעשות:

בבקבוק קטן, ערבבו סודה לשתייה ביחס של 1:3. התאימו את הכמות ביחס לאורך השיער שלכם, כך שאם יש לכם שיער ארוך, ערבבו 3 כפות סודה לשתייה עם 9 כפות מים.

לאחר מכן, אתם יכולים לשים את השמפו על שיער יבש או רטוב, מהשורשים ועד לקצוות, והשאירו במשך 1-3 דקות. לאחר מכן שטפו עם מים חמים.

אחר כך, שטפו את השיער פעם נוספת עם עם חומץ תפוחים. ערבבו חומץ תפוחים עם מים ביחס של 1:4. אתם יכולים להוסיף שמן אתרי לשיפור הריח. השעינו את הראש אחורה על מנת למנוע מחומץ התפוחים להיכנס לעיניים. ולאחר מכן שטפו את השיער.

אתם יכולים להכין את חומץ התפוחים מראש ולשמור בבקבוק במקלחת, כדי להשתמש מתי שאתם צריכים.

אתם תראו את ההשפעה כבר אחרי השימוש הראשון, ואחרי מספר פעמים, השיער יחל לצמוח בקצב מהיר, והוא יהיה חזק, בוהק ומלא ברק!