התקלחתן, סידרתן שיער, שמתן איפור, ובחרתן את התלבושת המושלמת! אתן עומדות לצאת מהבית, ובום! אתן מסתכלות במראה וכל מה שאתן רואות הם כתמי דאודורנט על השמלה השחורה המושלמת שלכן. אל תילחצו...יש לנו

ויראלי

בדיוק כשחשבתם שהגיע הזמן לזרוק את זה לפח…יש לזה טריק גאוני!

By john

January 31, 2022

התקלחתן, סידרתן שיער, שמתן איפור, ובחרתן את התלבושת המושלמת! אתן עומדות לצאת מהבית, ובום! אתן מסתכלות במראה וכל מה שאתן רואות הם כתמי דאודורנט על השמלה השחורה המושלמת שלכן. אל תילחצו…יש לנו טריק בדיוק לזה ועוד הרבה מאוד פתרונות פשוטים!

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

טריקים

1. שימו את הג'ינס בשקית והכניסו לפריזר במהלך הלילה כדי להיפטר מריחות לא נעימים. הפריזר יחסל את רוב הבקטריות שגורמות לריח הלא נעים, ואתם לא צריכים לדאוג בקשר לצבע במכנסיים שידהה אחרי הכביסה.

2. הסירו כתמי דאודורנט עם מכנסיים. שפשפו את הכתם עם ג'ינס לשטיפה קלה.

3. רססו כמות קטנה של וודקה על הבגדים כדי להיפטר מריחות חזקים. אם אין לכם זמן לכבס חולצה לפני שאתם לובשים אותה אבל יש לה ריח לא נעים וחזק, פשוט רססו עליה קצת וודקה ותנו לה להתייבש. האלכוהול יחסל את הבקטריות שגורמות לריח הלא נעים.

4. תקנו כתמי יסוד עם קצת קצף גילוח. אם הורדתן חולצה ובטעות האיפור נמרח על הצווארון, מרחו על הכתם קצת קצף גילוח לפני שאתן מכניסות את החולצה למכונת הכביסה.

5. השתמשו בספריי לשיער כדי להסיר כתמי שפתון. רססו את הבד (וודאו שהבגד אינו רק לניקוי יבש) עם ספריי לשיער ותנו לו לשבת כמה דקות. טפחו על הכתם קלות, ואז הכניסו למכונת הכביסה.

6. תקנו את החוט הברזל שבולט מהחזייה עם פאצ' של adhesive moleskin.

7. צבעו לק שקוף על כפתור משוחרר כדי למנוע ממנו באופן זמני מליפול. אין צורך ללמוד לתפור עדיין.

8. הסירו כתמי יין אדום עם יין לבן. השרו את הכתם ביין לבן לכמה דקות כדי לטפל בכתם לפני הכביסה. אם אתם נמצאים בבר ונשפך עליכם יין אדום, בקשו מהברמן קצת יין לבן ושפשפו היטב את הכתם.

צפו בסרטון למטה ולמדו עוד טריקים שיעזרו לכם לנקות במהירות ובקלות: