היום גיליתי

לואיזה הייתה קורבן להתעללות יומיומית בבית הספר – 10 שנים אחר כך, המתעלל שלה קיבל מכתב במסעדה

בריונות היא אף פעם לא בסדר – לא בקרב ילדים או מבוגרים. היא יכולה להרוס חיים ולא עוזרת לאף אחד. לחשוף אדם באופן קבוע לאלימות פיזית או נפשית זה מעשה פחדני, אך למרבה הצער יש אנשים אכזריים מאוד.

אם יש משהו אחד שמשמח אותנו, זה כאשר אנשים היו קורבן לבריונות מתגברים על הקשיים ותופסים שוב את מושכות החיים, ובמיוחד כאשר הבריונים זוכים לאכול את הדייסה שבישלו. קשה לנו מאוד להרגיש אמפתיה כלפי אנשים שמתעללים באחרים בצורה מכוונת.

לואיזה מאנינג הייתה קורבן לבריונות יומיומית בבית הספר, אבל 10 שנים אחר כך היא סוף סוף זכתה לנקמה שלה!

כשהייתה בת 12, חבורת שנים התנהגה אליה בבריונות מדי יום בגלל איך שנראתה. היא זכתה לתגובות מגעילות והתעללות נפשית בלתי פוסקת – משהו שאף ילד לא אמור לחוות.

הוזמנה על ידי הבריון

אבל לואיזה היא ילדה חזקה (עכשיו אישה חזקה) ולא נתנה לימים הנוראיים בבית הספר לקבוע לה את המשך החיים. עם הזמן, היא החלה לאהוב את עצמה שוב – ו 10 שנים אחר כך, לואיזה בת ה 22 הוזמנה לדייט. והיא כתבה על זה פוסט.

ומי שהזמין אותה לדייט – היה לא אחר מאחד הבריונים שהתעללו בה בבית הספר.

"האינסטינקט שלי היה להגיד לא", סיפרה לואיזה.

אך היא נענתה בחיוב, ובמקום, היא רקחה מזימה יחד עם החברות שלה.

אז כאשר הבריון חיכה לדייט שלו במסעדה בה קבעו להיפגש, הוא זכה להפתעה לא צפויה במקום. לואיזה ביקשה מאחד העובדים במקום לתת לו תמונה ישנה שלה ועל גב התמונה היא רשמה לו מכתב.

במכתב היה רשום:

"היי [שם מחוק]

כל כך מצטערת שאני לא יכולה להצטרף אלייך הערב.

זוכר את כיתה ח', כשהייתי שמנה וצחקת ולעגת על המשקל שלי? לא? אני זוכרת – בשלוש השנים הבאות אכלתי פחות מתפוח ביום. אז החלטתי לוותר על ארוחת הערב.

“קראת לי מפלצת…”

"זוכר את הגבה המחוברת שצחקת עליה? את הרגליים השעירות שהגעילו אותך? זוכר איך כל יום במשך שלוש שנים, אתה והחברים שלך קראתם לי מפלצת? לא, אולי אתה לא זוכר – או שלא היית רואה איך אני נראית שמונה שנים אחר כך והחשבת אותי מספיק 'שווה' כדי להתייחס אלי כמו אל בן אדם.

אז חשבתי לשלוח לך את התזכורת הזו. בפעם הבאה שתחשוב עלי, דמיין את הילדה בתמונה, בגלל שהיא זאת שבדיוק הבריזה לך.

לואיזה".

הבחור, להפתעתה הרבה של לואיזה, יצר איתה קשר דרך הפייסבוק והתנצל על ההתנהגות המגעילה שלו מלפני 8 שנים.

"היי…לא יודע אם זה משנה עכשיו, אבל רציתי הזדמנות להיפגש כדי שנוכל להיות ידידים, לא בגלל שאת נראית טוב. אני משער שזה מגיע לי, ובהחלט לא מאשים אותך שהברזת לי.

אני לא יכול לשנות את מי שהייתי לפני 8 שנים, ואני לא אעליב את האינטליגנציה שלך על ידי כך שאעמיד פנים שזה לא קרה, אבל אני מקווה שאת מאמינה לי כשאני אומר לך שהיום אני אדם אחר לחלוטין. הדבר היחידי שאני יכול לעשות זה להתנצל ולאחל לך את כל הטוב שבעולם. אני משער שאני לא אשמע ממך שוב, אבל אני מתכוון לזה כשאני אומר שאני מקווה שתזכי לכל ההצלחה שמגיעה לך", כתב הבריון לשעבר.

אנחנו שמחים שלואיזה זכתה לספר לבריון שלה איך היא הרגישה כל השנים האלה. זו אולי נקודת מפנה עבורה – הילדה האמיצה הזו יכולה להיות דוגמא מצוינת לאחרים שנמצאים באותה סיטואציה.

שתפו את הסיפור אם נהניתם מהנקמה של לואיזה! היא בהחלט העלתה לנו חיוך על הפנים.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version