האבא הזה צילם תמונת סלפי בזמן שישב לבדו במכונית עם בתו

ויראלי

כולם צריכים לקרוא את מה שהאבא הזה כתב אחרי תקרית 'תשלוט בילדים שלך או שאל תצא איתם מהבית'

By john

January 29, 2022

האבא הזה צילם תמונת סלפי בזמן שישב לבדו במכונית עם בתו בת השנתיים אחרי שהיא קיבלה קריזה במסעדה. פוסט הפייסבוק שלו על מה שקרה שותף כבר יותר מ 145,000 פעמים! זאת הסיבה…

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

"אני תקוע במכונית עם הפעוטה שלי. הלכנו לאכול ארוחת ערב כמשפחה, והיא קיבלה קריזה בגלל שאמא שלה לא הסכימה לה לזרוק נגיסי עוף. אז היא צרחה, וצרחה, ובעטה ובעטה, ומכיוון שאני הייתי היחידי שסיים את הארוחה, היה לי את העונג להוציא אותה מהמסעדה.

הרמתי אותה וחלפנו על פני פאב וכולם בהו בי, לרובם אין ילדים, כך אני מניח. אף אחד עם ילדים לא בוהה בי כך, מעקם שפתיים, ונותן לי את מבט של, 'אם אתה לא מסוגל לשלוט בילדים שלך, אל תוציא אותם מהבית'".

"ובכן…לא. אני לא יכול לשלוט בה.

לא כל הזמן.

עדיין לא.

היא בת שנתיים ויקח עוד כמה שנים עד שהיא תתנהג בצורה הולמת במקום ציבורי, והדרך היחידה שאני אוכל ללמד אותה היא לקחת אותה למקומות וללמד אותה מה מותר ומה אסור. על ידי כך שאגיד לה 'לא' מליון פעמים, על ידי כך שאתן לה לקבל קריזה, ואז אני אגיד לה 'לא' שוב.

השיעורים הללו לוקחים זמן, עבודה קשה, וניסיון בעולם האמיתי, ואני מתנצל בפני אלו שישבו בפאב וסבלו מהתקף הזעם של בתי, אבל אתם חלק מהאימון. ההורים שלכם עשו אותו הדבר איתכם, וכך אתם יודעים איך לזהות כאשר ילד עושה משהו מעצבן במסעדה. כך למדתם להסתכל על הסיטואציה ולהגיד, 'ההורה הזה צריך לשלוט בילדים שלו'.

כך למדתם להיות אנשים מכובדים.

אני מבין את זה. ילדים יכולים להציק ולעצבן כשהם קולניים במסעדה. אני יודע. אני חי את זה. אבל לפני שאתם מתעצבנים ונהיים שיפוטיים, תבינו שמה שאתם רואים זו לא הורות רעה, אלא הורים שעובדים קשה כדי לתקן את הסיטואציה.

אתם מסתכלים על מה שצריך לעשות כדי להפוך ילד לאדם".