היום גיליתי

היא עשתה אהבה עם בעלה במשך 365 ימים ברציפות – וזה מה שקרה למערכת היחסים שלהם

לעשות אהבה עם בן או בת הזוג שלכם בכל יום למשך שנה? זה נשמע כמו משהו שזוג נשוי צעיר מבטיח אחד לשנייה, אבל אז שוכח מזה אחרי תקופה קצרה.

אבל עבור בריטני גיבונס, אמא לשלושה, זה עזר לה למצוא את הדרך חזרה לאהוב את הגוף שלה ואת בעלה. עכשיו האמא בת ה 35 ממליצה לאחרים לעשות אותו הדבר.

הכל החל מיד אחרי שבריטני ילדה את בנה השלישי. יום אחד, היא הסתכלה על המראה במקלחת וחשבה, "מי נתן לאמא שלי להיכנס לכאן?".

זו הייתה מחשבה מדכאת, ובריטני החליטה לעשות משהו בנידון.

התכנית שלה: לעשות אהבה עם בעלה כל יום במשך שנה.

ההחלטה

בריטני רצתה לגלות מחדש את המיניות שלה, להצית מחדש את התשוקה שלה ולהחיות את מערכת היחסים שלה עם בעלה. היא לא הרגישה בנוח בגוף שלה אחרי שילדה שלושה ילדים, והיא רצתה ללמוד לאהוב את עצמה ואת הגוף שלה שוב.

כדי לעשות זאת, היא החליטה לנסות לעשות אהבה עם בעלה, כל יום – במשך שנה שלמה.

ללא יוצא מן הכלל

היא החליטה שלא יהיו יוצאים מן הכלל. לא משנה אם היא במחזור, והם יצטרכו למצוא זמן לבד בלי הילדים. הדבר היחידי שימנע מהם לעשות אהבה הוא רק אם אחד מהם חולה, או אם בעלה צריך לנסוע בגלל העבודה.

זה לא היה קל

כמו רבים, בריטני לא הייתה מאושרת עם הגוף שלה. היא הסבירה שלפני הניסוי, היא 'הייתה מכבה את האורות בזמן המעשה', 'מחביאה את החזה שלה בתוך תחתונית', וחיכתה שבעלה היה יוצא מהחדר לפני שהייתה 'יוצאת מהמקלחת' ולארון הבגדים כדי להתלבש. אחרי כמה שנים היא החלה לתהות האם בעלה בכלל יודע איך היא נראית ללא בגדים.

לשבור הרגלים ישנים

אז היא החליטה לכבוש את הפחד שלה מלהיות עירומה יחד עם בעלה. היא החלה להתקלח איתו, והפסיקה להסתיר את הגוף שלה. הם החלו לעשות אהבה עם האורות דולקים, והיא סירבה להתבייש בגוף שלה.

הרגלים חדשים

בהתחלה, השגרה החדשה הרגישה 'קצת קשה'. אבל כשהחודשים חלפו, זה הפסיק להרגיש כמו מטלה והחל להיות משהו שמצפים לו, ובסוף הפך 'לרגע הזה ביום הוא הרגשתי הכי נינוחה ורגועה'.

התוצאה

הזוג הצליח להשלים את האתגר בהצלחה, והצליח לעשות אהבה כל יום במשך שנה שלמה – ואחרי זה, הם פשוט המשיכו! בריטני אמרה שהזוג שמח מאי פעם, והיא ממליצה לאחרים לנסות את הניסוי הזה.

מה דעתכם? האם זה משהו ששווה לנסות? 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version