היום גיליתי

7 התרגילים היעילים ביותר שיעזרו לכם להיפטר מהסנטר הכפול

אכילה נכונה ולהיות פעילים פיזית הם רק כמה דוגמאות להרגלים טובים שיכולים לעזור לגוף שלכם להישאר חטוב וצעיר.

אבל זה נכון גם לגבי שרירי הפנים שנוטים לאבד מהמוצקות שלהם ככל שאנו מזדקנים.

אז היום אספנו עבורכם סדרה של התרגילים הטובים ביותר שנועדו לעזור לכם להחזיר את הפנים שלכם להיראות נפלאים כמו בעבר.

חימום השרירים

כמו לפני כל אימון, אתם תרצו לחמם את שרירי הפנים שלכם.

בשביל זה, הזיזו את הלסת התחתונה קדימה ואחורה ואז מצד לצד. כל תנועה יש לבצע באיטיות ובצורה חלקה בלי טלטולים מיותרים. חזרו על הפעולה 8-10 פעמים.

1. 'הסקופ'

פתחו את הפה, וגלגלו את השפה התחתונה מעל השיניים התחתונות. דמיינו לעצמכם שאתם צריכים לאסוף מים עם הלסת התחתונה. הזיזו את הראש למטה כאילו אתם אוספים איתו מים, וסגרו את הפה בזמן שאתם מרימים את הראש בחזרה.

בזמן שאתם מבצעים את התרגיל תוודאו שפינות השפתיים שלכם משוחררות לגמרי. חזרו על הפעולה 5-7 פעמים.

2. געו בלשון

סנטר כפול קשור גם לחולשה של שרירי עצם הלשון. זו הסיבה שיש לחזק אותם גם כן.

הוציאו את הלשון הכי רחוק שאתם יכולים, ונסו לגעת באף עם קצה הלשון. שמרו על שפתיים משוחררות. חזרו על הפעולה 5 פעמים.

3. פנים ביציות

אם אתם רוצים להחזיר את צורת הפנים למראה צעיר יותר ולהרים את הלחיים, תעשו את התרגיל הבא: הזיזו את הראש שמאלה, ואז משכו קדימה את הלסת התחתונה, כשאתם מאמצים את כל שרירי הצוואר. אתם אמורים להרגיש את מתיחה בצד שמאל של הצוואר. ואז הזיזו את הראש ימינה ותעשו את אותה הפעולה. חזרו על הפעולה 5 פעמים על כל צד.

4. 'לנשק את הג'ירפה'

דמיינו שאתם צריכים לנשק ג'ירפה (או מישהו ממש גבוה).

הרימו את הפנים, והסתכלו על התקרה. לאט לאט הזיזו את הלסת קדימה, וכווצו שפתיים כאילו אתם עומדים לנשק מישהו. אם אתם מבצעים את התרגיל כמו שצריך, אתם אמורים להרגיש מתיחה חזק בצוואר. החזיקו את התנוחה 5-8 שניות, ושחררו. חזרו על הפעולה 5 פעמים.

5. התנגדות

לתרגיל הזה, אתם צריכים לעשות שני אגרופים ולהניח אותם מתחת לסנטר. לאחר מכן התחילו להזיז את הלסת התחתונה כלפי מטה לכיוון האגרופים, ותאמצו את השרירים בזמן שאתם גוברים על ההתנגדות. הכוח הלוחץ אמור להתגבר עוד ועוד. כשאתם מגיעים להתנגדות מקסימלית, החזיקו במשך 3 שניות. לאחר מכן שחררו, וחזרו על הפעולה 5-7 פעמים.

6. חיוך

הדקו שיניים כשהפה סגור, ונסו למתוח את פינות השפתיים רחב ככל שאפשר. עכשיו דחפו את הלשון נגד החך, כשאתם לאט לאט מפעילים יותר לחץ. אם אתם מרגישים לחץ חזק בשרירי הסנטר, אז ביצעתם את התרגיל בצורה נכונה. החזיקו את הרגשת הלחץ הזו במשך 5 שניות, ואז שחררו ל 3 שניות. חזרו על הפעולה 5-8 פעמים.

7. לחיים נפוחות

תשאפו אוויר, ומלאו את חלל הפה. סגרו את הפה ונפחו את הלחיים. עכשיו לחצו עם כפות הידיים על הלחיים כך שתרגישו לחץ בשרירים. החזיקו 3-5 שניות, ואז שחררו את האוויר. חזרו על הפעולה 5-6 פעמים.

תמונות: BrightSide.Me

תגובות פיסבוק
Exit mobile version