איזו מדהימה

ויראלי

היא שקלה 155 ק"ג ולעגו לה כל חייה – עכשיו המהפך המטורף שלה נותן השראה למיליוני אנשים בכל רחבי העולם

By john

January 25, 2022

טרייסי ראיין, 32, סבלה מהשפלות והצקות רבות כל חייה בשל המשקל שלה. זה החלק בבית הספר היסודי כאשר חבריה לכיתה לעגו לה מול הפנים שלה ומאחורי גבה. היא לא יכלה אפילו ללכת במסדרון בלי שכולם יפנו אליה את הגב ויתלחששו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

רופאים, תזונאים ואחיות ניסו לעזור לה להשתלט על השמנת היתר מסכנת החיים ממנה סבלה, אבל טרייסי התעלמה מהם והמשיכה לחיות בהכחשה. אכילה הפכה לנחמה שלה.

היא כל הזמן אמרה לעצמה שהיא מאושרת, אפילו שהיא סבלה מהשמנת יתר קיצונית. אבל עמוק בפנים היא הייתה אומללה. אז יום אחד, משהו השתנה וטרייסי החלה במסע חדש…אתם עומדים לפגוש אישה מדהימה שנתנה השראה למאות אלפי אנשים כאשר גברה על כל הסיכויים כדי להשיג את המטרה שלה – ולהציל את החייה שלה תוך כדי.

במהלך ילדותה, אמרו לטרייסי שהיא שמנה מדי. חבריה לכיתה לעגו לה כל הזמן וכינו אותה בשמות גנאי. זה הגיע למצב כל כך רע שאף אחד כבר לא דיבר איתה, והיא נותרה לבדה, בגלל המשקל שלה.

הסיטואציה הקשה גרמה לטרייסי לאכול יותר. אוכל הפך לנחמה שלה בכל יום, אפילו שהיא ידעה שזה לא טוב לה. המשקל שלה לאט לאט עלה ויצא משליטה.

כשטרייסי התקרבה ליום הולדתה ה 30, היא שקלה 155 ק"ג. עם כל יום שעבר, הסיכון לחלות במחלות לב וסוכרת רק עלה. היא הייתה זקוקה לשינוי דחוף באורח החיים שלה, אבל לא היו לה הכוחות או התמיכה לעשות זאת.

אבל עמוק בפנים לטרייסי היה כוח רצון אדיר. היא השיגה עזרה מקצועית, ואז זה היה תלוי בטרייסי להתחיל את המסע הקשה לחיים בריאים יותר.

חכו שתראו את טרייסי בסוף הסרטון, שנה מאוחר יותר. היא ירדה כמעט 100 ק"ג. וזכרו, היא עשתה זאת ללא תרופות או ניתוחים. איזה מהפך מדהים!

טרייסי מוכיחה שאין דבר כזה משהו שהוא לא אפשרי. אם גם אתם קיבלתם השראה מהמסע המדהים של טרייסי שתפו את הסיפור שלה עם החברים והמשפחה שלכם.