הסתכלו על הידיים שלכם. מה אתם רואים?

ויראלי

החזיקו את היד בתנוחה הזאת…לא תאמינו מה יקרה אחר כך

By john

January 25, 2022

הסתכלו על הידיים שלכם. מה אתם רואים?

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אם התשובה שלכם היא 'רק את הידיים שלי', תשאלו רפלקסולוגים. הם יגידו לכם שיש, לפי מחקרים, מספר נקודות בכפות הידיים שלכם שיכולות להעניק לכם כוח ששולט על הגוף והנפש שלכם.

היום אנו חולקים איתכם מה אתם יכולים לעשות עם האמה. וכמובן, כל השאר האצבעות גם כן.

האגודל

האגודל אחראי על חרדה וכאבי ראש. אם אתם חווים כאב ראש חזק, אחזו בעדינות את האגודל במשך 5 דקות. רפלקסולוגים טוענים שזה יקל על הכאב.

האצבע המורה

האצבע הזו שולטת על כאבי שרירים כמו גם על הרגשת אכזבה, פחד, ומבוכה. כפי שמראים מחקרים באוניברסיטת מינסוטה, מטופלים עם כאבי גב ושרירים הרגישו טוב יותר אחרי סדרה של טיפולי רפלקסולוגיה. אחזו באצבע המורה עם היד השנייה במשך 5 דקות.

אמה

לחיצה על האצבע המורה עוזרת לכם אם אתם מרגישים עצבניים, כועסים או עייפים מהרגיל. מחקרים הראו שהפעולה הזו מורידה את לחץ הדם ומרגיעה אתכם.

קמיצה

רגשות שליליים ועצב יעלמו אם תאחזו בעדינות בקמיצה במשך 5 דקות. אל תשכחו להיות רגועים ולנשום עמוק.

זרת

הזרת אחראית על הביטחון העצמי, לחץ, ומתח. אם יש לכם נטייה להמעיט בערככם, אז כדאי לכם לעסות את האצבע במשך 5 דקות. נסו לחשוב על משהו חיובי תוך כדי.

כף היד

לחצו עם אצבעות של יד אחת על אמצע כף היד השנייה. עסו אותה בתנועות מעגליות, ותשאפו ותוציאו אוויר בצורה עמוקה, 3 פעמים. רפלקסולוגים טוענים שכף היד היא מרכז הרגשות. מחקרים מראים שעיסוי קבוע של כפות הידיים מסייעים למנוע בחילות, לחץ, שלשולים, ועצירות.

הצמדת כפות הידיים

בתנוחה הזו משתמשים לעתים קרובות במדיטציות. זה מסייע לריכוז ומסדר את המחשבות שלכם. על ידי לחיצת שתי כפות הידיים אחת לשנייה אתם יכולים לשפר את מחזור הדם.

סוריה מודרה

התנוחה הזו תסייע לכם בשיפור העיכול וחילוף החומרים. משתמשים בטכניקה במקרים של טמפרטורת דם נמוכה וחוסר תיאבון.

תמונות: BrightSide