היום גיליתי

אמא גילתה תינוקת מדממת צורחת בכיסא הקופץ – אז קלטה את טכנאי הכבלים רץ

עד כמה שזה קשה, לתת לתינוק שלכם את החופש לגדול וללמוד על העולם בגיל צעיר זה חלק חשוב מחיי ההורות.

כמובן, כולנו היינו רוצים לעטוף את הקטנטנים שלנו בבועה ולהיות לצידם בכל רגע. אך האמת היא שזה בלתי אפשרי לשים עליהם עיניים בכל שניה של היום.

אבל מה קורה כאשר קורות תאונות/נסיבות שהתוצאה שלהן היא יותר מאשר פצע קטן או חבלה? כשאתם מוצאים את הילדים שלכם לא מגיב ואין לכם מושג מה לעשות? עבור אנג'לה סנדרס, התסריט המפחיד הזה הפך למציאות כשראתה את בתה בת 5 החודשים, דקוטה, יושבת מדממת בכיסא התינוק שלה.

כשאנג'לה סנדרס הייתה בביתה יחד עם התינוקת שלה דקוטה, היא חשבה שהכל בסדר. אך כשהלכה לחדר השני, איפה שהיתה דקוטה, כדי לבדוק מה שלומה, היא ראתה מחזה מחריד.

דקוטה הקטנה ישבה בכיסא הקופץ שלה, לא מגיבה ומדממת.

כפי שקורה לפעמים במצבים כאלה, סנדרס לא הצליחה לחשוב בצורה בהירה – הרגשות השתלטו עליה והיא נכנסה לפניקה. אך למזלה, גיבור לא צפוי היה בקרבת מקום.

טכנאי הכלבים דניאל קראפט בדיוק סיים עבודה בבניין הדירות והיה במכונית שלו מוכן לנסוע ליעד הבא. הוא שמע צרחות מגיעות מאחת הדירות בבניין ומיד רץ לכיוון הצרחות. הוא מצא את דקוטה לא מגיבה ולא נושמת, ובלי לבזבז זמן הוא מיד נכנס לפעולה.

קראפט הזעיק אמבולנס, ותיעל את הרקע הצבאי שלו כאשר הבין שדקוטה קרה והשפתיים שלה כחולות.

"תמכתי בראש שלה, והיא עדיין הייתה כחולה, אז חשבתי שיש משהו בפה שלה, או שהיא נחנקת", אמר קראפט. "הכנסתי פנימה את האצבע שלי והזזתי אותה בפה שלה כדי לפתוח את דרכי האוויר. כשהוצאתי החוצה את האצבע, האוזן שלי הייתה עדיין צמודה אליה, ושמעתי אותה תחילה לגרגר והבטן שלה עלתה. היא החלה לנשום שוב".

קראפט המשיך לדבר עם הפרקמדיקים בטלפון עד שהם הגיעו למקום, ואז אפילו ביקר את דקוטה בבית החולים כדי לוודא שהיא בסדר.

בזמן שהייתה בבית החולים, הרופאים גילו שדקוטה סבלה מקרע בקע שגרם להתקף. זה גרם לכך שהיא לא הצליחה לנשום, והיא הייתה מתה אם קראפט לא היה מתערב. למרבה המזל, דקוטה החלימה לחלוטין.

"הוא גיבור. אני אסירת תודה על שהציל את התינוקת שלי", אמרה סנדרס.

בעינינו, דניאל קראפט הוא בהחלט גיבור. הודות לאומץ והחשיבה המהירה שלו, דקוטה חיה לראות יום נוסף, למרות שהיום הזה היה יכול בקלות להסתיים בטרגדיה.

עזרו לנו להביא להכרה את הפעולה הנפלאה שלו על ידי שיתוף הסיפור הזה כדי לעשות מחווה!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version