היום גיליתי

9 דברים שיקרו לגוף שלכם אם תפסיקו לקיים יחסי מין

לא משנה אם אתם בתקופה יבשה, החלטה מודעת, או סתם תקופה שכזו במערכת היחסים שלכם, הגוף שלכם יכול לחוות שינויים כשאתם מפסיקים לקיים יחסי מין. אבל לא בטוח שאלו השינויים שהייתם חושבים שיקרו.

ישנן שמועות רבות שטוענות ש'אתם הופכים לבתולים שוב' אם עבר זמן רב מאז שהייתם באינטימיות, אבל זה פשוט לא נכון. אם אתן לפני מחזור, גמישות איבר המין שלכן לא תתהדק בטירוף. זה מיתוס טיפשי.

ישנו גם הבדל בין התנזרות ארוכת שנים לבין הפסקה לזמן מה. אתם בסיכון גבוהה יותר לאכזבה ודיכאון אם אתם נמצאים בתקופה יבשה.

אז מה כן קורה לגוף שלכם כשאתם מפסיקים לקיים יחסי מין? בכנות, שום דבר מסכן חיים. אבל בהחלט יש דברים שאתם צריכים לצפות ולהיות מודעים אליהם.

1. לא, אתן לא 'תתהדקו'

ה'הידוק' אינו קשור לכמות האנשים ששכבת איתם. זה לא שקרום הבתולים שלך צומח שוב אחרי שאת מפסיקה לקיים יחסי מין לזמן מה. אך הרקמות בואגינה שלך אולי יצטרכו להתרגל שוב להירגעות הזו כשאת מתגרה. אולי יקח לך קצת יותר זמן להתגרות בפעם הבאה שתקיימי יחסי מין. אבל אל תדאגי, הן בהחלט יזכרו.

2. לגברים יש סיכוי לאימפוטנציה

המחקרים הללו התמקדו יותר בגברים מבוגרים, אך ישנן הוכחות שהתנזרות תקופתית יכולה להעלות את הסיכוי לאין אונות. לפעילות מינית קבועה יש רק השפעות חיוביות על היכולת של הגבר לקבל זקפה.

3. המערכת החיסונית שלכם הופכת פגיעה יותר

מחקרים הראו שפעילות מינית קבועה יכולה לתרום ולחזק את המערכת החיסונית. אז כאשר אתם מפסיקים לקיים יחסי מין, אתם מאבדים את התועלות האלה. אתם חשופים יותר למחלות וזיהומים. אז זה לא רק שאתם לא מקיימים יחסי מין, יש לכם גם סיכוי גדול יותר לחלות.

4. החשק המיני שלכם צונח

האמת שזה מתחלק בין מומחי הסקס. חלק אומרים אומרים שיש צורך בפעילות מינית קבועה כדי לשמור על חשק מיני גבוה. הם מאמינים שכאשר אתם מפסיקים לקיים יחסי מין, החשק המיני של הגוף שלכם צונח ופחות מגיב לגירוי מיני. אחרים אומרים שהחשק המיני שלכם גובר, אז כנראה שזה תלוי בכל אחד ואחת.

5. תסבלו יותר מלחץ

ישנם מחקרים המראים שאנשים שמקיימים פחות יחסי מין סובלים מלחץ דם גבוה יותר כשהם צריכים להתמודד עם מצבי לחץ. מחסור בסקס גורם לכם להתמודד בצורה פחות טובה ברגעים מלאי לחץ וחרדה.

6. בריאות הלב שלכם תסבול

ישנו קשר ישיר בין חיי מין בריאים ללב חזק. תועלות הורמונלית ואירוביות מגיעות מסקס, למרות שאין תשובה חד משמעית למה שקורה ללב שלכם כאשר אתם מפסיקים לקיים יחסי מין. למרות שאם אתם מסוג האנשים שמוציאים את התסכול שלכם במכון הכושר, יתכן והתוצאה תהיה לב בריא יותר.

7. יקח לכן יותר זמן להיות רטובות

זה כמו תחזוקה קבועה של מכונית. אתן צריכות לכוון הכל על מנת שהם יעבדו כשאתן זקוקות להם. מומחי מין טוענים שתהליך ה'הירטבות' מגיעה מפעילות קבועה. אם אתן מפסיקות, יתכן ותצטרכו קצת יותר זמן לפני שתחזרו לשגרה.

8. הסיכון לזיהום מיני וזיהום בדרכי השתן צונח

טוב, זה די מובן מאליו. אבל זו אחת מתופעות הלוואי החיוביות של תקופת יובש. החלק של הזיהום המיני הוא ברור מאליו, אבל מכיוון שזיהום בדרכי השתן נגרם בדרך כלל ממעבר של בקטריות למערכת השתן במהלך סקס, אתם יכולים להרגיש בטוחים.

9. תהיו פחות אינטלגינטיים

אז הנה לכם, 9 סיבות לא להספיק לקיים יחסי מין. שתפו את המידע החשוב והחיוני הזה עם החברים והחברות שלכם בפייסבוק על מנת שגם הם יהיו מודעים למה שקורה להם אם הם מפסיקים לעשות סקס.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version