איזה גאון!

ויראלי

הוא מילא גרב עם חול לחתולים ושם אותו ברכב. הייתי בטוח שהוא פסיכי עד שראיתי מה זה עושה

By john

January 24, 2022

עבור אלו מאיתנו שצריכים לקום בבוקר ולנסוע לעבודה במכונית, ישנן כמה סכנות בוקר שאנו נאלצים להתמודד איתן. אם אי פעם נאלצתם לנקות חלונות רכב מלאי ערפל, אז אתם ודאי מכירים את הבעיות הללו. או שאתם נאלצים לנהוג עם חלונות שלא רואים דרכם כלום או שאתם צריכים לנקות אותם היטב (ואז אולי תאחרו לעבודה).

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אבל אם אתם רוצים להימנע מהקשיים הללו, ישנו טריק שמאפשר לכם לעשות בדיוק את זה. כל מה שאתם צריכים אלה גרביים וקצת חול לחתולים. זה אולי נשמע מגוחך, אבל אנו מפצירים בכם להישאר איתנו. מכיוון שחלונות מלאי אדים או ערפל נגרמים כתוצאה משינוי הטמפרטורה בין פנים הרכב לבחוץ.

הערפל הזה שמפריע לראייה שלכם בבוקר נגרם מהצטברות של לחות בתוך המכונית ושם החול לחתולים נכנס לפעולה. חול לחתולים סיליקה ג'ל יהיה הבחירה הטובה ביותר לטריק הזה. סוג החול הזה לא מפיץ ריחות לא נעימים והוא בעל יכולת ספיגת לחות מקסימלית.

קחו גרב ומלאו אותו עד לקרסול בחול לחתולים. אתם יכולים לחזק את הגרב ולקשור את הגרב עם החול בקשר אחרת. ברגע שיצרתם את הגרב עם החול, הניחו אותה איפה שאתם רוצים בתוך המכונית ותיהנו מבקרים חלקים וקלילים בלי אדים וערפל.

ברגע שהנחתם את הגרב בתוך המכונית, אתם תבחינו בהבדל גדול. אם אתם לא רוצים שנוסעים אחרים ברכב יראו את הגרב בזמן שאתם נוהגים, אתם יכולים להניח אותה מתחת למושב שלכם. ואם לא אכפת לכם שרואים את הגרב, אז אתם יכולים להניח אותה על הדשבורד.

צפו למטה במדריך הוידאו המלא:

אל תשכחו לשתף את הטריק הקל והגאוני הזה עם החברים שלכם בפייסבוק על מנת שגם הם יוכלו ליהנות מבקרים קלים נטולי ערפל!