פתרון גאוני!

ויראלי

לאמא נמאס מבלאגן בקבוקי התינוקות – אז היא חשבה על פתרון גאוני שעלה לה 40 שקלים בלבד

By john

January 24, 2022

אני אומנם לא פריק של ניקיון, אבל אני אוהב שהדברים מסודרים ואני תמיד מנסה לחשוב על דרכים לשמור על דברים מאורגנים, אבל האתגר הוא תמיד למצוא פתרונות זולים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אז כאשר ראיתי את הפתרון הזה שברוק מקנדיאל, אמא מטקסס, שיתפה, ובו היא מראה איך היא שומרת על בקבוקי התינוק שלה מסודרים ומאורגנים, פשוט התאהבתי בו!

הפתרון הפשוט שלה לא תופס מקום והוא מנצל פריטים שכבר היו בחזקתה.

הדבר הקשה ביותר לאמא של משפחה מתרחבת זה שכל מה שהיא משתמשת בו תופס מקום חשוב על המדף. "כל מחזיק בקבוקים היה בולט, מסורבל, ולא התאים לצרכים שלי, אז הייתי צריכה לאלתר", היא אמרה.

במקום לשלם מאות דולרים על מדפים או מגירות חדשות, היא פשוט הלכה למחלקת האמבטיה והמקלחת וקנתה מתקן לבקבוקי שמפו וסבון ב 12 דולר.

מקדניאל שייכת לקבוצת 'אמהות חדשות' והיא פרסמה את הפתרון שלה בקבוצה, אבל הוא הפך כל כך פופולרי שהיא החליטה לשתף אותו עם אנשים נוספים. עכשיו היא עוזרת לכולם לחסוך מקום וגם כסף.

"מחזיק הבקבוקים הכי טוב שיכל להיות לי", היא הוסיפה. "כל הבקבוקים שלי נמצאים במקום אחד על הקיר. מקום שלא ניצלתי, במקום שיהיה לי ארון מלא בבקבוקים זרוקים".

רוב התגובות לפוסט שלה היו חיוביות – לא רק על ידי אמהות עם ארונות מלאים בבקבוקים אשר מודות לה על הפתרון הגאוני. אך היו כאלה שהעבירו ביקורת וטענו שיש לה יותר מדי בקבוקים. אך להם היא ענתה שיש לה שני ילדים, ואין לה תמיד זמן לשטוף את הבקבוקים אז כמות כזו תוודא שיהיו להם מספיק בקבוקים נקיים ב 24 שעות.

ולגבי הפטמות החשופות היא ענתה שאלו הפטמות של הבקבוקים שלה שנמצאות בתוך ביתה ולא באות במגע עם שום דבר מלבד האוויר שהם נושמים.

לא יודעים מה איתכם, אבל זה ללא ספק פתרון גאוני ושימושי!