אם יש לכם ילדים, סביר להניח שיש לכם גם מגבונים בבית. הם שימושיים, קל לסחוב אותם, והם אינם מזיקים - או לפחות כך חשבנו עד עכשיו

ויראלי

רופאים מזהירים – מגבונים עלולים לגרום לפריחה אצל הילדים שלכם!

By john

January 21, 2022

אם יש לכם ילדים, סביר להניח שיש לכם גם מגבונים בבית. הם שימושיים, קל לסחוב אותם, והם אינם מזיקים – או לפחות כך חשבנו עד עכשיו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

מחקרים חושפים עכשיו שרבים מהמגבונים הפופולריים יכולים לעשות פריחה כואבת ביותר לילד שלכם.

כאשר מגבונים הופיעו לראשונה בשוק, הם היו גלגל ההצלה שהורים חיכו לו כל כך הרבה זמן. אבל יתכן וזה הסוף של זה.

למרות שהיו מספר מחקרים שהראו שמגבונים אינם אידיאלים עבור ילדים מכיוון שהם לא עדינים לגמרי, הורים רבים בחרו להשתמש במטלית הפרקטית הזו.

אבל מחקר חדש חושף שהורים אשר משתמשים במגבונים מסכנים את הילד שלהם בגלל כימיקלים שונים שהם מכילים.

לפי חדשות NBC, מחקרים חשפו שהייתה תגובה חמורה אצל ילדים לחלק מהמרכיבים שנמצאים שמגבונים הפופולריים ביותר. מאחורי המחקרים הללו עומדת ד"ר מרי וו צ'אנג, פרופסור לדרמטולוגיה ורפואת ילדים בבית הספר לרפואה באוניברסיטת קונטיקט. היא בחנה שישה מקרים בה כל תגובה הייתה ייחודית.

ילדה בת 8 שאמא שלו השתמשה במגבונים כדי לנקות את פיה סבלה מפריחה חמורה בפנים. כשהאמא הפסיקה להשתמש במגבונים, הפריחה נעלמה. אותם תסמינים הופיעו בכל המקרים, מה שהוביל את ד"ר צ'אנג להגיע למסקנה שהמגבונים הם הגורים מאחורי הפריחות.

רופאת עור נוספת, ד"ר אלן פרנקל, תומכת במחקרים של ד"ר צ'אנג.

"תמיד אמרתי להורים, בשום פנים ואופן אל תשתמשו במגבונים. הם מכילים כימיקלים רבים והם יכולים לגרום לגירוי בעור שכבר נפגע כתוצאה מכך שהוא בא במגע עם שתן וצואה", אמרה ד"ר אלן פרנקל ל 12WPRI.

שני המותגים אותם בדקו היו של האגיס וקוטונל. שתי החברות אישרו שהן בוחנות מרכיבים אלטרנטיביים למגבונים שלהם, כך לפי 12WPRI.

הכימיקל המסוכן ביותר שנמצא במגבונים הוא כימיקל בשם methylisothiazolinone (מתיליסותיאזולינון), ורופאי עור מפצירים בהורים תמיד לקרוא את המרכיבים לפני השימוש על הילד כדי לוודא שהמגבונים לא מכילים את הכימיקל הזה.