אווץ! זה בטח מה שתגידו אם תתעוררו...

ויראלי

אם אתם מתעוררים בבוקר והעין שלכם נראית ככה – תעשו את זה באופן מיידי!

By john

January 21, 2022

אווץ! זה בטח מה שתגידו אם תתעוררו עם שעורה בעין.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

שעורה בעין היא דלקת מוגלתית שנגרמת מחסימה של בלוטות השומן בעפעפיים, וכשאתם סובלים ממנה העפעפיים לא נראים או מרגישים טוב במיוחד.

למרות שלעתים היא נעלמת מעצמה, שעורה בעין יכולה להיות בלתי נסבלת והייתם רוצים שהיא להיפטר מהכאב ומחוסר הנוחות כמה שיותר מהר.

הנה כמה תרופות ביתיות שאתם יכולים להשתמש כדי להקל על הבעיה באופן מיידי!

1. תיונים

תה ירוק הוא אנטי דלקתי. אפילו תה שחור וסוגים שונים של תה צמחים כמו נענע וקמומיל יכולים לעזור. השרו תיון במים פושרים או חמים למספר דקות, והניחו את התיון על העפעפיים למשך 15-20 דקות.

2. קומפרס חם

זו אולי התרופה השכיחה ביותר לשעורה בעין. השתמשו בקומפרס של מים חמים על האזור הכואב. זה בטוח לילדים ואפשר להשאיר במהלך כל הלילה.

3. שמפו תינוקות

שמפו לתינוקות ידוע בתור עדין לעיניים. ערבבו קצת עם מים חמים ושטפו את העין. אתם יכולים לנקות את העין עם התמיסה המדוללת או להשתמש בכדור כותנה.

4. כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי ומחטא טבעי. ערבבו 2 כפיות כורכום עם מים חמים כדי להכין שטיפה לעין.

השאירו את הנוזל על העין הפגועה במשך 10-15 דקות לפני שאתם שוטפים. עשו זאת פעמיים ביום עד שהדלקת נעלמת.

5. כוסברה

רבים מכם ודאי אוכלים כוסברה, אך האם ידעתם שיש לה תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-דלקתיות? הרתיחו 1-2 כפות כורכום עם חצי כוס מים. תנו לנוזל להתקרר במשך שעה לפחות ושאפו את העין איתו לאחר מכן. חזרו על הפעולה אם יש צורך.

6. חלב

חממו חלב וטבלו כדור כותנה בתוכו. השאירו את כדור הכותנה על העפעף במהלך הלילה כדי לכווץ את השעורה. אתם יכולים להוסיף גם כורכום לחלב.

7. חומץ תפוחים

ערבבו כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים. שתו את התערובת בכל יום למשך מספר ימים או שתעשו קומפרס איתה.

8. מלח

מלח עובד מצוין כדי להקל על דלקות ונפיחות. שפכו כמה כפיות מלח לכוס מים חמים ומרחו על העפעף עם קומפרס.

9. טבעת זהב

תאמינו או לא, אבל יש אנשים שטוענים שטבעת זהב יכולה לעשות פלאים בכל הקשור לריפוי שעורה. שפשפו טבעת שהיא לפחות 14 קראט זהב על האזור הנגוע במשך 5 דקות מספר פעמים ביום. אומרים שזה מקל על הכאב ומקצר את זמן ההחלמה.

10. תפוח אדמה

האנזימים שבתפוח האדמה יכולים להקל על הדלקת והכאב. גרדו תפוחי אדמה והכניסו אותו למטלית כותנה כדי להכין ממנה רטייה. אתם יכולים להשתמש גם בקליפה ולהניח אותה ישירות על העין.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי למנוע שעורה בעין בעתיד: