ימי הולדת של ילדים אמורים להיות מלאים באושר והתרגשות

ויראלי

אף אחד לא הגיע למסיבת יום ההולדת של בן ה 9 – אך אז סבתא נקטה בצעד דרסטי ושינתה הכל

By john

January 20, 2022

ימי הולדת של ילדים אמורים להיות מלאים באושר והתרגשות. אבל דמיינו לעצמכם אם אף אחד מהחברים לכיתה של הילד או של הנכד שלכם לא מגיע למסיבת יום ההולדת שלו…

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

לראות את הילד שלכם עצוב ובודד ביום הגדול שלו זה מחזה שובר לב. אבל כך בדיוק הרגישה אמליה לארה כאשר הנכד שלה, ג'ראלד, נאלץ לחגוג לבדו, למרות שהזמין 30 חברים לכיתה.

האירוע שובר הלב גרם לאמליה לעשות משהו שהנכד בן ה 9 שלה לעולם לא ישכח. והתגובה של האינטרנט מראה לנו שעדיין יש אנשים טובי לב בעולם.

כשאמליה לארה ראתה את הנכד שלה לבוש יפה ומחכה לחתוך את העוגה בחגיגות יום הולדתו התשיעי, ליבה נשבר. אף אחד מ 30 האורחים שהוזמנו לא הגיע, וככל שעבר הזמן, לא נראה שמישהו התכוון לבוא.

שעתיים אחרי שמסיבת יום ההולדת הייתה אמורה להתחיל, אמליה קיבלה את המציאות שוברת הלב והחליטה לעשות משהו על מנת שהילד לא יהיה מצולק לכל החיים.

אמליה התיישבה מול המחשב וכתבה את הפוסט הזה בפייסבוק:

"אני הולכת לפרוק עכשיו את מה שיש לי על הלב. הנכד שלי שלומד בכיתה ב' ועבר 5 ניתוחים בגולגולת, הוא קצת יותר איטי מהילדים האחרים בכיתה שלו. אך הוא הילד הכי נחמד ורחום שאני מכירה. אמא שלו שלחה 303 הזמנות לילדים מהכיתה שלו. 12 אמרו שהם מגיעים.

בשעה 15:00 וידאנו ששקיות ההפתעות היו מוכנות לחברים שלו, הוא התלבש יפה והיה מוכן למסיבה.

בשעה 17:00 הוא עדיין ישב ולא רצה לחתוך את העוגה בגלל שאולי חבר אחד בסוף יגיע. כשבתי התקשרה להורים של 12 הילדים שאמרו שיגיעו כדי לבדוק אם הם הם מגיעים. זו הייתה התגובה שלהם: 'הילד שלי לא יכול לשחק עם הילד שלך, הוא פשוט שונה מדי'.

כל כך עצוב, הוא בסך הכל בן 9 ורוצה שיהיו לו חברים. אז אף אחד לא הגיע, לא היו כרטיסי ברכה, לא היו מתנות. אז זו המשימה שלי שיהיו כמה שיותר כרטיסי ברכה שישלחו לנכד המתוק שלי. אתם יכולים לשלוח אותם אלי ואני אוודא שהוא יקבל אותם…זה שובר לי את הלב".

אמליה לארה פרסמה את הכתובת שלה כדי שאנשים יוכלו לשלוח לג'ראלד כרטיסי ברכה ליום ההולדת.

אלפי אנשים מכל רחבי העולם נענו לבקשה של אמליה ושלחו כרטיסי ברכה ומתנות כדי לשמח את הנכד שלה. מיותר לציין שג'ראלד היה מאושר עד הגג.