כישרון של קוסם טמון ביכולת שלו להשאיר אתכם..

ויראלי

הסוד נחשף: כך קוסמים מבצעים את 6 הקסמים האלה שכולכם מכירים

By john

January 19, 2022

כישרון של קוסם טמון ביכולת שלו להשאיר אתכם דרוכים בציפייה לקראת הטריק המדהים שלו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

לפעמים נראה שקוסמים באמת מסוגלים לעשות את הדברים הללו הנוגדים את חוקי היקום, והאווירה שהם יוצרים במהלך המופע שלהם מסייעת להם להקטין ואפילו להעלים את הספקות הכי קטנות שיש לכם בנוגע לטריק.

הכתבה הזו נביט על שישה טריקים מפורסמים של קוסמים שהדהימו אנשים במשך השנים, ונסתכל עליהם מנקודת מבט מדעית כדי לחשוף שלא הכל הוא כמו שזה נראה.

סוד 1: ניסור אדם לחצי

כולנו צפינו בטריק הזה, בדרך כלל נשימתנו נעצרה, כאשר הקוסם מנסר אישה לחצי? ובכן, זה הרבה פחות מדהים כאשר אתם מגלים שיש שתי בנות בתוך הקופסא של הקוסם!

סוד 2: השטר הקרוע

לפני זמן מה, אנשים תהו איך הקוסם דיוויד קופרפילד הצליח לקרוע שטר לחצי מול אנשים, ואז קיפל אותו וגילה שהשטר בעצם שלם. הסוד כאן הוא שימוש ערמומי עם עיפרון: העיפרון נחתך לחצי בצורה אלכסונית וחובר יחד עם מגנטים חזקים! זה מאפשר לשטר לעבור בקלות בין שני חצי המגנטים ולהישאר שלם.

סוד 3: לשבת באוויר

הסוד של הטריק הזה, אחד הטריקים הפופולריים בקרב קוסמי רחוב, הוא תמיכה נסתרת. זו הסיבה שקוסמים המבצעים את הטריק הזה עומדים בצורה כזו שמסתירה את המקל או מתקן התמיכה איתו הם משתמשים: פשוט יש להם סוג של מתקן שעובד דרך הבגדים שלהם.

סוד 4: הכוס הנעלמת

כוס מים מונחת על השולחן ואז מכסים אותה עם מטפחת. ואז הקוסם מרים אותה וזורק אותה באוויר. התוצאה: המטפחת נופלת לרצפה, וכוס המים נעלמת. יש שני חלקים לטריק הזה: קודם כל, יש טבעת מחוט ברזל שתפורה בתוך המטפחת, אשר יוצרת אשליה שהוא נמצאת מתחת למטפחת, והחלק השני, הכוס נופלת לכיס סודי דרך חור בשולחן.

סוד 5: הזיגזג האנושי

הצלחת הטריק הזה תלויה מאוד ביכולות של העוזרת של הקוסם, שהמטרה העיקרית שלה היא להשאיר את רגליה וידיה בתנוחה מוזרה בתוך קופסה קטנה ולא נוחה.

סוד 6: הישענות ה'אנטי כוח משיכה' של מייקל ג'קסון

זוכרים את ההישענות שנוגדת את חוקי כוח המשיכה של מייקל ג'קסון והרקדנים שלו בקליפ לשיר Smooth Criminal? זה נראה מדהים, בזמן שמייקל ג'קסון משאיר את גופו ישר בזמן שהוא מכופף את הקרסוליים לזווית של 45 מעלות. הסוד כאן הוא נעליים מיוחדות שהוא נעל, אשר נועל את העקב הנעל לתוך קיבוע ברצפה. כשכפות הרגליים נעוצות לקרקע, מייקל הצליח לבצע תנועה שנראית בלתי אפשרית מבחינה פיזית.

איורים: BrightSide