אם תקשיבו למה שהתקשורת אומרת לכן, יתכן ותחשבו שנשים שלא...

ויראלי

כשהיה נער היו צוחקים עליו שהוא אוהב בנות שמנמנות – 10 שנים אחר כך הבריונים שלו אכלו את הכובע

By john

January 19, 2022

אם תקשיבו למה שהתקשורת אומרת לכן, יתכן ותחשבו שנשים שלא רזות כמו דוגמניות מסלול או נשים שלא נראות כמו אלו שמופיעות בשערים של מגזינים, הן פגומות בצורה כלשהי.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אך אין שום בעיה עם סימני מתיחה או קצת שומן – יופי מגיע בכל הגדלים והצורות.

אדם אחד שיודע בדיוק את זה ומספר זאת לעולם הוא רובי טריפ.

כשהיה נער, חבריו של רובי היו צוחקים עליו מכיוון שהיה נמשך לנשים, כפי שהוא אומר, "קצת יותר עבות. נמוכות ועגולות יותר, בנות שהגבר הממוצע היה קורא להן 'שמנמנות' או אפילו 'שמנות' ".

ככל שרובי התבגר, הוא חינך עצמו לגבי פמניזם ועל הצורה בה התקשורת רואה נשים – והבין כמה גברים קונים את הרעיון שכל הנשים צריכות להיות גבוהות ורזות.

עכשיו, בגיל 26, וסופר ואקטיביסט, רובי התחתן עם בלוגרית אופנה בשם שרה. היא נותנת השראה ל 225,000 העוקבים שלה באינסטגרם להישאר חיוביים בקשר לגוף שלהם.

רובי חולק איתה את החיוביות, וב 31 ליולי, הוא פרסם תמונה של עצמו עם שרה באינסטגרם עם מסר שהוא רצה לחלוק עם העולם בקשר לאישתו היפיפייה. הפוסט שלה הפך ויראלי בין לילה, וכשתקראו אותו, אתם תבינו מדוע.

הנה המילים מעוררות ההשראה של רובי:

"אני אוהב את האישה הזו ואת הגוף העגלגל שלה.

כשהייתי נער, חברים שלי היו צוחקים עלי בגלל שהייתי נמשך לנשים קצת יותר עבות, כאלו שהיו נמוכות ועגולות יותר, נשים שהגבר הממוצע היה קורא להן 'שמנמנות' או אפילו 'שמנות'. אך אז נהייתי גבר והתחלתי לחנך עצמי על בעיות כמו פמניזם ועל איך התקשורת ממעיטה בערכן של נשים בכך שהן מציגות סטנדרט מסוים ליופי (רזה, גבוהה, חטובה). הבנתי כמה גברים קנו את השקר הזה. 

עבורי, אין דבר סקסי יותר מהאישה הזאת כאן: ירכיים עבים, ישבן גדול, וכו'. הגודל והצורה שלה לא תופיע בשער של קוסמופוליטן, אבל הוא זה שמופיע בחיים שלי ובתוך הלב שלי. אין דבר סקסי יותר בעיני מאשר אישה גדולה עם בטחון עצמי; האישה היפיפייה הזו שהתחתנתי איתה ממלאת כל סנטימטר מהג'ינס שלה והיא עדיין האישה הכי יפה בחדר. 

גברים, תחשבו שוב על מה שהחברה אומרת לכם לגבי מה שאתם אמורים לאהוב. אישה אמיתית היא לא כוכבת פורנו או בובת תצוגה עם ביקיני או דמות בקולנוע. יש לה סימני מתיחה יפיפיים בירכיים שלה וגומות קטנות וחמודות על הגוף שלה.

בנות, אל תעבדו על עצמכן ותחשבו שאתן צריכות להתאים לתבנית מסוימת כדי שיאהבו ויעריכו אתכן. יש שם בחוץ גבר עבורכן שיעריץ אתכן על מי שאתן בדיוק, מישהו שיאהב אתכן בדיוק כפי שאני אוהב את שרה".

מאז שרובי פרסם את הפוסט באינסטגרם יותר מ 20,000 אישה אהבו אותו ואלפי אנשים הגיבו תגובות חיוביות.

"מילים יפיפיות לאישה יפיפייה. מילים אמיתיות וכנות, וזו המהות של אהבת אמת. אני נשואה 30 שנה, ובכל שנה הייתי בגודל אחר, אך בעלי אהב אותי ללא תנאי והוא עדיין אומר לי עד כמה הוא בר מזל. אהבה צריכה להיות החוזק שעוזרת לכם לעבור תקופות קשות. כל הכבוד לך!" כתבה אישה אחת.

הפוסט גם צד את עין התקשורת, כולל את TODAY. רובי סיפר לאתר של תכנית הטלוויזיה על ההרגשה כאשר הפוסט הפך ויראלי.

"החלק האהוב עלי היה שגברים תייגו את החברות או הנשים שלהם וכתבו, 'זה מה שאני אומר לך כל הזמן! אני אוהב את הגוף שלך כמו שהוא!'", אמר רובי. "זה נפלא לראות את כל הזוגות האלה מצטרפים אלינו ושוברים את הסטיגמה שאישה חייבת להיות בגודל או בצורה מסוימת כדי להיחשב לסקסית".

אין זה נפלא לראות גבר עושה מעשה ומזכיר לאישתו כמה היא יפה, אפילו אם היא לא נכנסת למידה 0? זו דוגמא שאנו מקווים שכל הגברים, כולל חברים של רובי שהיו צוחקים עליו, יקחו לתשומת ליבם.