היום גיליתי

הניחו אטב כביסה על האוזן למשך 5 שניות. האפקט הלא צפוי יפתיע אתכם ובגדול!

במהלך חייכם אתם תרגישו כאב, עייפות ותשישות, וזה בסדר. כולנו בני אדם, ואנחנו לא תמיד יכולים להרגיש במיטבנו. אבל לפעמים, עם עזרה קטנה לאיברים, הם יכולים לשחרר תועלות בריאותיות שיפתיעו אתכם.

ישנה דרך מעניינת ולא קונבנציונלית בה אנשים יכולים לעורר את התועלות הבריאותיות באיברים שלהם, וכתוצאה מכך להרגיש רעננים, מלאי אנרגיה ובמיטבם.

השיטה היא להשתמש באטבי כביסה ולהניח אותם על מקומות ספציפיים באוזן. מדוע דווקא על האוזניים? לפי הרפלקסולוגית הלן צ'ין ליו, "כל אוזן מכילה מפה רפלקסים של הגוף, עשירה בקצוות עצבים שמחוברים למערכת העצבים המרכזית".

יש 6 נקודות שונות באוזניים שכל אחת מהן משפיע על אזור/איבר אחר בגוף. הניחו את אטב הכביסה על האזור הרצוי, ושחררו את התועלות הבריאותיות.

1. החלק העליון של האוזן

לחלק הכי עליון של האוזן יש חיבור ישיר לגב והכתפיים. על ידי הפעלת לחץ על הנקודה הזו למשך דקה בכל יום, אתם תסייעו להפחית את הצטברות הלחץ על האזורים האלה.

2. החלק העליון של עיקול האוזן

הנקודה הזו באוזן מחוברת לאיברים שלכם. לכן, אם אתם מרגישים חוסר נוחות פנימי, הניחו אטב כביסה על הנקודה הזו כדי להרגיש הקלה (תמיד תלכו לרופא כדי לגלות מה מקור הבעיה).

3. החלק העליון של האוזן – באמצע

החלק הזה של האוזן מחובר למפרקים. הפעלת לחץ על הנקודה הזו תסייע להרגיש הקלה בכאבי מפרקים.

4. אמצע האוזן – בחלק התחתון

צביטת הנקודה הזו של האוזן תגרום להקלה בסינוסים ובגרון. זה יכול להועיל מאוד אם אתם רוצים לזכות בשינה טובה בלילה, אבל אתם סובלים מצינון או כאב גרון.

5. מעל התנוך

הנקודה הזו מעל התנוך קשורה למערכת העיכול. על ידי הפעלת לחץ על הנקודה הזו, אתם יכולים להפחית בעיות עיכול וכאבי בטן.

6. תנוך האוזן

הנקודה הזו קשורה לראש וללב. הפעילו לחץ כאן כדי לשפר את בריאות הלב ולהקל על מיגרנות ולחץ בראש.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version