היום גיליתי

אישה צעירה הלכה לבדה לאורך כביש מהיר – לפתע אדם הומלס רץ וצרח 'כנסי לאוטו ותנעלי את הדלתות'

אנחנו מאמינים שאם תהיו טובים לאחרים אז דברים טובים יקרו לכם. זו הסיבה שאנו עושים כמיטב יכולתנו לעזור לאלו הזקוקים לעזרה. אם יום אחד אנחנו נצטרך עזרה, אנו בטוחים שנקבל אותה בזכות המעשים הטובים שעשינו לפני כן.

אבל בחברה של היום יש רבים שאין להם זמן לעזור לאלו במצוקה, או שהם פשוט בוחרים להתעלם מהם. זו הסיבה שכל כך שמחנו כשנתקלנו בסיפור הזה – הוא באמת מאשר את האמונה שלנו בקארמה.

אנו רוצים לראות אם תצליחו לקרוא את הכל בלי להתרגש עד עמקי נשמתכם.

קייט מקלור מניו ג'רזי נהגה בכביש המהיר לפילדלפיה כשלפתע היו לו בעיות עם המכונית.

היא נכנסה לפניקה אך הצליחה לעצור בצידי הכביש, שם יצאה מהמכונית והלכה לחפש תחנת דלק. אך היא לה הגיעה רחוק לפני שאדם, שנראה הומלס, רץ לכיוונה והפציר בה להיכנס למכונית ולנעול את הדלתות.

קייט עשתה כפי שהוא אמר ורגע לאחר מכן, האיש חזר עם ג'ריקן מלא דלק – ונתן לה אותו. הוא הוציא את 20 הדולרים האחרונים שהיו לו בשביל לקנות דלק לקייט.

לאיש קוראים ג'וני בוביט ג'וניור. נהג אמבולנס בן 34 שחי כהומלס כבר שנה. היא הגיע לפילדלפיה לפני שנה בשביל עבודה שמעולם לא קרתה. בסופו של דבר הוא נאלץ לבלות לילה אחד ברחובות – לילה שהפך לימים, שבועות, חודשים ולבסוף לשנה אחת שלמה.

למרות התנאים הקשים בהם ג'וני חי, הוא לא היסס לעזור כאשר ראה שקייט במצוקה. בעזרת 20 הדולרים האחרונים שלו הוא מילא דלק במכונית של קייט והציל לה את היום. אבל כאן הסיפור רק מתחיל.

קייט החליטה לתת בחזרה לאדם שהציל אותה. יחד עם בן זוגה, היא חלפה על פני ג'וני מדי יום במשך כמה שבועות, השאירה לו כסף, וגם מזון, מוצרי היגיינה וחטיפי בריאות.

במהלך השבועות הללו, בני הזוג למדו עוד על ג'וני ועל איך הוא הגיע לחיות ברחוב. הם גם הסתכלו על התמונות שלו בפייסבוק, מה שהרגיש כמו קריאת השקמה עבורם.

"הסתכלתי על התמונות שלו ואמרתי לעצמי 'זו יכולתי להיות אני'", אמרה קייט בראיון.

אחרי שלמדו להכיר את ג'וני, בני הזוג הרגישו שהם צריכים לעזור לו להשיג את החיים הקודמים שלו בחזרה – והם ידעו שהם צריכים לעשות יותר מאשר להביא לו אוכל.

אז ב 10 לנובמבר, הם הקימו עמוד GoFundMe בו הציבור יכול לתרום לג'וני. המטרה הייתה לגייס 10,000$ כדי לכסות את שכר הדירה, ואספקה, למשך כמה חודשים.

תוך זמן קצר, הם הצליחו לגייס 17,000$. הם החליטו להפתיע את ג'וני עם החדשות, כשהם מביאים לו בקבוק שמפניה כדי לחגוג.

"זה שינה את חיי לחלוטין", אמר האיש המאושר לבני הזוג.

הסיפור של ג'וני המשיך להתפשט ברחבי הרשת. ובזמן כתיבת שורות אלה גוייס סכום מדהים של 160,000$ – מה שמוכיח עד כמה זה אפקטיבי כאשר סיפורים כאלה מובאים לעיני הציבור.

בני הזוג אמרו שהם מתרגשים מאוד מהתגובות והם ימשיכו לעזור לחבר החדש שלהם עד שישיג בחזרה את חייו הקודמים.

בזמנים בהם הכותרות נראות קודרות יותר ויותר, זה בהחלט משמח לקרוא סיפורים חיוביים כאלה. זה מראה שעדיין ישנה תקווה – אם רק נסתכל למעלה ואחד על השני מפעם לפעם, אנו יכולים להפוך חיים של אדם אחר במצוקה לקלים וטובים יותר.

הסיפור של ג'וני מראה שעוני זה משהו שיכול להשפיע על כולנו – ושכולנו צריכים לעשות יותר כדי לעזור לאנשים אחרים. בבקשה שתפו את הסיפור הנפלא הזה כדי להזכיר לכולם לא לשפוט אנשים מהר מדי.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version