היום גיליתי

הנסיך הארי ומייגן מרקל יצאו עם הודעה חדשה ומרגשת ביותר

רשתות תקשורות רבות מדווחות שלנסיך הארי, 33, ומייגן מרקל, 36, יש חדשות מרגשות מאוד.

ב 19 למאי, הנסיך הארי ומייגן מרקל התחתנו בטקס מלכותי ויפיפה. בריטניה ושאר העולם צפו בחגיגות ששודרו למיליוני צופים בכל העולם. זמן קצר לאחר מכן, הם נסעו לירח הדבש – ועכשיו הם חזרו.

העולם מחכה בינתיים לחדשות לגבי תינוק פוטנציאלי שבדרך…

Wikimedia commons

הנסיך הארי ומייגן יוצאים ל'טור'

מגזין הלו מדווח שלנסיך הארי ומייגן מרקל יש חדשות 'נפלאות'. הם אומרים לצאת ל'טור' הראשון שלהם יחד בחו"ל. זה אומר שאנשים מחוץ לבריטניה יוכלו סוף סוף לראות במציאות את הזוג המלכותי.

הארי ומייגן יתחילו את המסע שלהם באוסטרליה שם הם יוצגו במהלך משחקי אינביקטוס בסידני, אירוע ספורט אותו הקים הארי בו חיילים פצועים ומשוחררים משתתפים בתחרויות שונות. זה כולל כדורסל כיסאות גלגלים, כדורעף ישיבה, וחתירה.

לפי מגזין הלו, הנסיך הארי הביע שמחה שמייגן הסכימה להצטרף אליו ל'נסיעת עבודה' שכזו.

"אני גם אסיר תודה שהאישה שאני עומד להתחתן איתה, מייגן, תצטרף אלי לעבודה הזו, וגם היא מתרגשת מאחוד לקחת חלק בזה".

התחתנו ב 19 למאי – שתיקה לאחר החתונה

ב 19 למאי, הארי ומייגן אמרו 'כן', והתחתנו בווינדזור. מאוחר יותר התגלה שהדבר הראשון שהארי אמר למייגן כשראה אותה היה: 'את נראית מדהים'.

מוקדם ביום חתונתם, המלכה אליזבת הכריזה שהתואר של בני הזוג יהיה הדוכס והדוכסית מסאסקס. לאחר החתונה, לא שמעו יותר מדי מבני הזוג, אז רבים מצפים לראות אותם שוב באור הזרקורים. ועם המסע שלהם שיחל בקרוב, הציפייה הזו תסתיים בקרוב.

אחרי שיהיו באוסטרליה, בני הזוג יסעו לפיג'י, טונגה, וניו זילנד.

“רוצים ילדים בקרוב”

אפילו שהחדשות הטובות הפעם לא כוללות את הרחבת המשפחה, זו בהחלט יכולה להיות המציאות בעתיד הלא רחוק…המגזין הפופולרי מארי קלייר מדווח שהילדים רוצים לעשות ילדים 'באופן מיידי'.

הארי אמר שהוא מקווה שהוא ומייגן יתחילו משפחה בעתיד הקרוב. כך לפי אתר marieclaire.co.uk. מקור שמכיר את בני הזוג אמר ל US Weekly: "ללדת ילדים זה בהחלט בראש סדר העדיפויות".

זה כמובן לא אושר על ידי בית המלוכה הבריטי. אך קייטי ניקול, מומחית לבית המלוכה, אישרה שהשמועות אכן נכונות.

"המקורות שלי אומרים שהנסיך הארי בהחלט אוהב את המחשבה של הקמת משפחה זמן קצר אחרי החתונה".

האם בני הזוג יגיעו גם לישראל? זה בהחלט משהו שיש לקוות לו כאשר הם מתחילים את המסע שלהם בעולם. ואולי נסיך או נסיכה קטנטנים יגיחו בקרוב לאוויר העולם! רק הזמן יגיד. 

לחדשות מרגשות נוספות על הזוג המלכותי האהוב עליכם – כמו חדשות על תינוקות צפויים – פשוט לחצו על הכפתור למטה. 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version