בשנה שעברה, ריצ'רד פרינגל חווה את הדבר הכי נורא שהורה יכול לחוות: בנו בן ה 3 נפטר

ויראלי

אבא ריצ'רד אחרי שהבן שלו מת: אלו 10 הדברים הכי חשובים שכל הורה צריך לקרוא

By john

January 16, 2022

בשנה שעברה, ריצ'רד פרינגל חווה את הדבר הכי נורא שהורה יכול לחוות: בנו בן ה 3 נפטר.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

לריצ'רד הייתה שנה קשה מאוד מאז המוות של בנו. אך הוא התאושש, ועכשיו הוא חולק עם העולם את מה שהוא למד.

גללו למטה וקראו את הרשימה המרגשת והיפה של ריצ'רד. הוא קורא לה "10 הדברים החשובים ביותר שלמדתי מאז שאיבדתי את בני היפיפה", והורים בכל בעולם משתפים אותה אחד עם השני.

איך ממשיכים בחיים אחרי שמאבדים ילד? אני לא יכול לדמיין עד כמה זה קשה. אך למרבה הצער, ריצ'רד פרינגל נאלץ לגלות זאת בעצמו אחרי שבנו בן ה 3 נפטר מדימום מוחי ב 2016.

עכשיו עברה שנה מאז שבנו יואי נפטר, ובזמן שריצ'רד מנסה להתאושש מהכאב, הוא החליט לכתוב בפייסבוק כמה עצות להורים.

המילים שלו נכנסות ישר לתוך הלב ומזכירות לכם לנצל עד תום את הזמן עם הילדים שלכם. מכיוון שלעולם אין לדעת כמה זמן נשאר לכם יחד.

1. "אתה לעולם לא יכול לנשק ולאהוב יותר מדי"

2. "תמיד יש לך זמן. תפסיק את מה שאתה עושה ותשחק, אפילו אם זה רק לדקה. אין דבר כל כך חשוב שהוא לא יכול לחכות".

3. "תצלמו כמה שיותר תמונות וסרטונים. יתכן ויום אחד זה כל מה שישאר לכם".

4. "אל תשקיע כסף, תשקיע זמן. אתה חושב שהכסף שאתה משקיע חשוב? הוא לא. מה שאתה עושה זה מה שחשוב. תקפצו בשלוליות, לכו לטיולים, תשחו בים, תבנו אוהל ותעשו חיים ביחד. זה כל מה שהם רוצים. אני לא זוכר מה קנינו ליואי, אני זוכר רק את מה שעשינו".

5. "תשירו. תשירו שירים ביחד. הזיכרונות הכי מאושרים שלי מיואי הם כשהוא ישב על הכתפיים שלי או שישב ליד במכונית ושרנו ביחד את השירים האהובים עלינו. זכרונות נוצרים במוזיקה".

6. "תוקירו את הדברים הקטנים והפשוטים. בלילה, לפני השינה, תקראו לו ספר. תאכלו ארוחות ביחד. ימי שבת עצלים. הוקירו את הרגעים הפשוטים. אלו הרגעים שאני הכי מתגעגע אליהם. אל תתנו לרגעים המיוחדים הללו לחלוף על פניכם בלי לשים לב".

7. "תמיד תנשקו לשלום את אלו שאתם אוהבים. ואם אתם שוכחים, תחזרו ותנשקו אותם. אתם לעולם לא יודעים אם זו תהיה ההזדמנות האחרונה שלכם".

8. "תהפכו רגעים משעממים לכיפיים. כשאתם בקניות, נסיעות ארוכות, הולכים לחנות. תעשו שטויות, ספרו בדיחות, תצחקו, תחייכו ותיהנו ביחד. אלו רק מטלות אם אתם מתייחסים אליהן כך. החיים קצרים מדי בכדי לא ליהנות".

9. "תכתבו יומן. תכתבו כל מה שהקטנטנים שלכם עושים שמרגשים אתכם. הדברים המצחיקים שהם אומרים, הדברים החמודים שהם עושים. התחלנו לעשות את זה רק אחרי שאיבדנו את יואי. רצינו לזכור הכל. עכשיו אנחנו עושים את זה בשביל הטי, ונעשה את זה גם בשביל האני. יהיו לכם את הזכרונות האלה כתובים לנצח וכשתהיו מבוגרים תוכלו להסתכל עליהם ולהוקיר כל רגע".

10. "אם יש לכם את הילדים איתכם. כדי לנשק לילה טוב. לאכול איתם ארוחת בוקר. ללכת איתם לבית הספר. לקחת אותם לאוניברסיטה. לראות אותם מתחתנים. אז התברכתם. לעולם אל תשכחו את זה".

אנו בהחלט יכולים ללמוד מ 10 העצות האלה. מכיוון שבואו נודה על האמת, אנחנו לא תמיד מצטיינים להראות לילדים שלנו את ההערכה והאהבה שמגיעה להם. ואנחנו אף פעם לא יודעים כמה זמן יש לנו ביחד.