היום גיליתי

כוכב הוליווד אשטון קוצ'ר מבקש מאנשים להתפלל עבורו – אחרי שהחליט על התחייבות משנה חיים

מבט אחד על הכוכב ההוליוודי אשטון קוצ'ר והייתם חושבים שיש לו הכל: נראה טוב, חוש הומור מצוין, ואישיות כובשת.

הוא נכנס לראשונה לתודעה במייקל קלסו מהקומדיה מופע שנות ה 70 ומאז הופיע בסרטים רבים כמו אפקט הפרפר, אחי, איפה האוטו שלי? ועוד רבים.

בשנת 2015 הוא נישא למילה קוניס שכיכבה איתו יחד במופע שנות ה 70, ויש להם שני ילדים יחד. אבל מאחורי החיים הכביכול אידיאליים בתור כוכב הוליווד, קוצ'ר חווה לא מעט טרגדיות בחייו.

אחיו התאום, מייקל, שנולד עם שיתוק מוחי סבל מהתקף לב כשהיה בן 13 שהשאיר אותו נאבק על חייו. אשטון ידע שהדרך היחידה בה אח שלו ישרוד היא אם יעבור השתלת לב והוא שקל להקריב את חייו כדי לעזור לו.

"אני עומד על מרפסת חושב לקפוץ למטה, ואז אבא שלי יצא ואמר, 'על מה אתה חושב?'", נזכר אשטון, "סיפרתי לו. הוא ניגש אלי ואמר, 'אתה לא יכול לעשות את זה'".

בדרך נס, באותו יום בדיוק נמצאה תרומת לב לאח שלו מייקל.

עשר שנים מאוחר יותר שוב הכתה טרגדיה כאשר חברה שלו נרצחה באחד מערבי הדייטים שלהם. היא נדקרה על ידי רוצח סדרתי הידוע בכינוי 'Chiller Killer'. אשטון היה צריך להעיד בבית המשפט, מה שעזר להרשיע את הרוצח.

עכשיו השחקן המבטיח החליט להשתמש בתהילה והעושר שלו כדי לעזור לאחרים. הוא רוצה להפוך את העולם למקום טוב יותר בעזרת מלחמה בסחר בבני אדם.

בראיון שהעניק ל Today Showבשנת 2016, הוא נשאל על איזה דברים הוא צריך שאנשים יתפללו בשבילו.

הוא ענה: "אתם יודעים על מה אתם יכולים להתפלל בשבילי – יש לי משהו", אמר אשטון. "כשברק אובמה נבחר לנשיא נדרתי נדר שאתחיל להילחם נגד סחר בבני אדם".

בשנת 2008, השחקן הקים קרן בשם Thorn יחד עם אישתו לשעבר, דמי מור. הארגון בונה כלים דיגיטליים שעוזרים לרשויות החוק להילחם נגד סוחרים בבני אדם. עד כה, הארגון הציל אלפי קורבנות ועזר לזהות ולעצור אלפי סוחרים בבני אדם.

עכשיו אשטון מקווה שאנשים יתפללו עבורו כשהוא פונה לאתגר הבא – להעלים לחלוטין פורנוגרפית ילדים מהרשת.

צפו בנאום המרגש בו הוא מסביר את התשוקה שלו מאחורי המטרה הכל כך חשובה שלו:

אשטון קוצ'ר משתמש בתהילה והעושר שלו כדי לעשות משהו בעל משמעות – הוא השראה ענקית לכולנו. זו בהחלט מטרה נעלה. 

בבקשה שתפו כדי לעורר מודעות ולעודד אחרים לעזור. 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version