היום גיליתי

7 תועלות בריאותיות מפתיעות לקרח שלא הכרתם

כולם רוצים שיהיו להם פנים ועור בריא וקורן. ובשביל זה הם משתמשים בכל מיני תכשירים שקונים בחנויות, ולפעמים התכשירים האלה עלולים לגרום ליותר נזק מתועלת או שהם לא עובדים בכלל.

וכדי לעזור לכם, גילינו שיטה פשוטה של טיפול בקרח, ואנחנו מקווים שתיהנו מההשפעות המרגיעות והמרפאות שלו.

כל מה שאתם צריכים זה קרח, קרח, ועוד קרח. אתם יכולים גם להכין קוביות קרח של תה ירוק, קוביות קרח מלפפון, וכו'.

1. דברים שאתם צריכים לדעת על טיפול בקור

*תמיד תשתמשו בטיפול בקור על פנים נקיות

*לבשו כפפות כדי להחזיק את קוביות הקרח. זה ישמור על הידיים שלכם, במיוחד אם אתם מתכננים לעשות טיפול ארוך.

*אל תשמשו בקרח ישירות בלי לעטוף אותו במטלית או שקית פלסטיק כשאתם מעסים את הפנים.

*אתם יכולים להשתמש בקוביות קרח ישירות כדי להפחית אקנה או התנפחות באזור העין

 *כדי להימנע מכוויות עור, לעולם על תשימו קרח על הגוף במשך יותר משעה

*אתם יכולים להכפיל את התועלת ולהכין קוביות קרח עם מלפפון, תה ירוק, שום, ותה שבטבט (זנבסוס)

2. עור חלק יותר

בכל ערב או לפני השינה, נסו את זה: שטפו את הפנים, מלאו שקית פלסטיק עם קרח, ותעסו בעדינות את הפנים ואזור הצוואר במשך 3 דקות. תוך מספר ימים, אתם תראו תוצאות משמעותיות: העור שלכם יהיה רענן וחלק יותר. טיפול בקרח מונע קמטים ומסייע לכם לישון טוב יותר.

3. היפטרו מאקנה

טיפול בקרח הוא אחד השיטות הטובות ביותר להילחם בבעיות אקנה. שטפו את הפנים, עטפו קוביית קרח במטלית רכה ונקייה או במפית, ולחצו בעדינות על הפצעון במשך 3-5 דקות. התוצאות יפתיעו אתכם.

4. מפחית קמטים

 השיטה הפשוטה הזו עובדת כך: קרח משפר את זרימת הדם ומונע הזדקנות מוקדמת וקמטים בעור. אתם יכולים לעסות את הפנים במשך כדקה בכל יום לפני שאתן שמות איפור.

5. הילחמו בנקבוביות פתוחות

העבירו קוביית קרח על הפנים במשך 2-3 דקות. אם תתמידו בזה, אתן תבחינו שהנקבוביות הגדולות והפתוחות שלכן מצטמקות תוך מספר ימים.

6. היפטרו מעיניים נפוחות

בכיתן כל הלילה והתעוררתן עם עיניים נפוחות? יש סיבות רבות לכך שהעיניים מתנפחות, אבל אל דאגה. הקרח יציל אתכן! עטפו 2 קוביות קרח בבד, הניחו אותם על עיניים סגורות, עסו בעדינות את האזור הכי נפוח במשך 2 דקות, בתנועות מעגליות.

7. הילחמו בשומן בטני

אם אתן לא יכולות להרשות לעצמכן טיפול מקצועי, זה מה שאתן יכולות לעשות בבית. הניחו מגש קרח על הבטן במשך 15 דקות. הסירו אותו ל 3 דקות, וחזרו על הפעולה במשך שעה (מקסימום). אתן יכולות להשתמש בקרח עם תה שבטבט, תה ירוק, קפה, או רוזמרין. הקרח משנה תאי שומן לבנים לתאי שומן חומים שנשרפים בתהליך חילוף החומרים מהר יותר ובצורה קלה יותר. אבל זכרו: הטריקים האלה נותנים את התוצאות הטובות ביותר בשילוב תזונה נכונה והתעמלות קבועה.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version