היום גיליתי

אישה שיכורה השאירה את המכונית שלה במסעדה. יום למחרת היא מצאה את הפתק הזה על שמשת המכונית שלה…

אחרי בילוי עם בעלה, פאולה גרזלק-שולץ החליטה להשאיר את המכונית שלה במסעדה ולקחת מונית הביתה כדי להימנע מנהיגה אחרי ששתתה אלכוהול.

אם אי אפשר השארתם את הרכב שלכם במקום כלשהו במהלך הלילה, אתם ודאי מכירים את הרגשת הפחד שתחזרו למקום ותראו דוח על השמשה, פתק כועס מבעל עסק, או במקרים גרועים יותר…הרכב לא יהיה שם בכלל בגלל שנגרר או חס וחלילה נגנב.

כאשר פאולה חזרה למסעדת ‘Original Joes’, באלברטה, קנדה, כדי להיכנס לרכבה ביום למחרת, היא הופתעה לגלות שאף אחד מהתרחישים הנוראיים הללו לא קרה. במקום, היא גילתה פתק מחמם לב ומרגש מהמסעדה על שמשת המכונית.

פאולה שיתפה את הפתק בפייסבוק, והוא הפך ויראלי עם יותר מ 10,000 שיתופים ו 30,000 לייקים.

(תרגום למטה)

לקוח יקר של אוריג'ינל ג'ו,

רק רציתי להודות לך שהשארת את המכונית שלך בחנייה במהלך הלילה. אני לא יודע אם שתית אלכוהול במסעדה שלנו או לא, אבל רצינו להודות לך שלא שתית ונהגת. מצורף שובר המעניק לך 450 גרם של כנפי עוף הטעימים שלנו. בבקשה קבל את השובר כאות תודה על כך שהיית אחראי. החיים יקרים, שיהיה סוף שבוע נפלא. 

את הפתק הנפלא והמרגש השאיר ג'יי מקלין, אחד המנהלים של המסעדה. מקלין אמר שהוא החל להשאיר פתקים על מכוניות כדי לעודד אחרים לא לשתות ולנהוג. הוא נלחם בנהיגה בשכרות דרך טוב ולב ודוגמא טובה.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version