לא היה לי מושג.

ויראלי

זו הסיבה שאסור לכם לעולם לזרוק את גרעיני האבטיח לפח – מה שהם עושים לגוף שלכם יפתיע אתכם מאוד

By john

January 13, 2022

עכשיו שהקיץ כבר מערב לפינה, האבטיחים כבר נמצאים על המדפים והם יכולים להיות חטיף מושלם ליום חם. בזמן שאנו נוגסים ב'בשר' העסיסי של הפרטי הטעים הזה, אנו לפעמים מתעלמים מהחלק הבריאותי שלו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

רובנו לא אוהבים לאכול אבטיח עם גרעינים. כתוצאה מכך, ישנם אבטיחים שמגדלים כך שיהיו בלי גרעינים. אחרי שתקראו את זה, אנחנו בספק אם תהיו מעוניינים באבטיחים ללא גרעינים שוב מכיוון שהגרעינים  השחורים ה קטנים האלה מלאים בתועלות בריאותיות מדהימות.

אבטיח הוא פרי קיץ קלאסי שאוכלים בכמויות בישראל. הוא חטיף תזונתי נפלא. אך כל אוהבי האבטיחים צריכים לקרוא את זה. בנוסף ליכולת שלו להעניק לחות לגוף ולשמור על רמת נוזלים מאוזנת, ישנם תועלות בריאותיות רבות גם בגרעיני האבטיח.

pixabay

מלאים בחומרים מזינים שמונעים מחלות

גרעיני אבטיח מכילים ויטמינים ומינרלים כמו מגנזיום, ברזל, ויטמין A, B ו C, אשר חשובים מאוד לשמירה על גוף בריא ומאוזן, ובכך למנוע מחלות.

הגרעינים עשירים גם בחלבונים. החלבונים בזרעים מכילים חומצות אמינו, טריפטופן, חומצה גלוטמית, ליסין, וארגינין. חלק מהתועלות הבריאותיות של ארגינין כוללות, איזון לחץ הדם וטיפול במחלת לב כלילית.

הסיבים בגרעיני האבטיח מסייעים לעיכול. זה דבר חשוב ביותר כאשר סובלים מחיידקים במעיים. הקיבה והמעיים שלנו הם חלק חשוב ביותר של הגוף והמפתח לאיך שאנחנו מרגישים. הקיבה נמצאת בקשר ישיר למוח ומערכת העצבים המרכזית ולכן מגיבה לכל דבר שאנחנו עושים, אוכלים או מרגישים.

הם מכילים גם שומנים בריאים שמסייעים להפחית את רמת הכולסטרול בדם ולחץ הדם.

pixabay

שימוש בגרעינים

לאכול את הגרעינים ישר מהאבטיח זה לא משהו שנעים לעשות, אז דרך אחת לקבל את התועלות הבריאותיות החזקות הללו היא לטחון את הגרעינים ולהוסיף את האבקה לתה או משקה אחר שאתם אוהבים. שימוש בגרעיני אבטיח בתה זו תרופה עתיקה לניקוי הכליות, ומניעת אבנים בכליות.

מי היה חושב שיש כל כך הרבה תועלת בגרעיני אבטיח? לא אנחנו! עכשיו אתם יודעים עד כמה הם טובים לבריאות שלכם, אנחנו חושבים שהגיע הזמן להפסיק לזרוק אותם לפח.

שתפו את החדשות הטובות עם החברים שלכם. הם יודו לכם.