''זה מה שאנחנו עושים. כל יום...''

ויראלי

תמונה של שוטר מתכרבל עם פעוט נטוש הפכה ויראלית – תסתכלו מקרוב ותבינו מדוע

By john

January 13, 2022

השוטר ג'יימס הרסט, אב לשניים, הוא אולי חדש במשטרה אך הוא נראה מנוסה מאוד אחרי שמצא פעוט נטוש מסתובב ברחובות ג'ורג'יה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

השוטר הרסט ושוטרים נוספים נקראו לשכונה בסוואנה, ג'ורג'יה, אחרי שהתקבלו דיווחים על פעוט בן שנה וחצי שמסתובב לבדו ברחובות. תמונה שלו מטפל בילד פורסמה ברשת והוא זכה לתגובות רבות ומרגשות.

הוא והשותפים שלו אספו את הפעוט ולקחו אותו מיד לחדר המיון שם בדקו אותו. הפעוט היה במצוקה ובהיסטריה מובנת. השוטר הרסט היה כל כך עצוב ממה שראה שהוא לא יכל לעזוב אותו לבדו.

הוא אמר: "הילד, מכיוון שהיה כל כך צעיר, היה בטראומה ובהיסטריה. הוא בכה, הוא יילל. שאלתי את צוות בית החולים אם אני יכול להחזיק אותו כדי לנחם ולנסות להרגיע אותו, כדי שיוכל להמשיך לקבל טיפול רפואי, והם אמרו שזה בסדר גמור. אז הרמתי אותו. כמה דקות אחר כך, עמדתי והוא ישן על החזה שלי, ועם כל הציוד שהיה עלי, היה לי כבד להחזיק את הילד הקטן הזה. אז זה היה הרגע שהחלטתי לשבת על המיטה כדי שיהיה לו ולי קל יותר".

האינסטינקט האבהי של השוטר הרסט נכנס לפעולה והוא הצליח להרגיע אותו והפעוט נרדם במהרה על החזה שלו.

התמונה שלו מחזיק את הפעוט הפכה ויראלית, אפילו שהוא מחשיב זאת חלק ממילוי תפקידו, והוא התרגש מאוד מהתגובות הנפלאות והשבחים של אנשים כלפיו.

הפעוט נמצא עכשיו במקום בטוח ומצבו טוב אצל רשויות הרווחה של ג'ורג'יה. בתקווה, לא יקח זמן רב עד שהוא ימצא בית חם ואוהב.

באשר לשוטר הרסט, הוא לא חושב שהוא עשה משהו מיוחד או יוצא דופן, כשהוסיף ואמר, "זה מה שאנחנו עושים, בכל יום; לא רק אני, אלא 600 שוטרים נוספים במחלקה הזו. העבודה היא הרבה יותר מאשר לרדוף אחרי אנשים רעים. העבודה היא גם לשרת את הציבור והקהילות ולעשות את מה שהם צריכים שתעשה".

שוטרים עובדים קשה כדי לשמור על הקהילות שלנו מדי יום. שתפו את הסיפור הזה אם אתם מסכימים וכדי להודות לרשויות עבור כל מה שהם עושים.