היום גיליתי

הרוכסן במכנסיים נשבר? מומחית DIY משתפת פתרונות קלים לכל בעיית ריצ'רץ' שתהיה לכם

אתם לובשים את החולצה האהובה עליכם ואז לפתע הדבר הגרוע מכל קורה…הריצ'רץ' נשבר. אל תיכנסו לפניקה! אתם לא צריכים לזרוק את החולצה או לשלוח אותה לתיקון מקצועי. אתם יכולים לתקן את רוב בעיות ה ריצ'רץ' בקלות ובמהירות. אנחנו נראה לכם איך.

ריצ'רץ' תקוע

כדי לתקן ריצ'רץ' תקוע, קודם כל, וודאו שלא תקוע בתוכו בד. אם אין בד, שפשפו עפרון על השיניים שהכי קרובות לריצ'רץ'. הגרפיט ישמן את הריצ'רץ' ויסייע לו להחליק למטה. אתם יכולים גם למרוח קצת שמן זית או וזלין בעזרת מקל אוזניים. נענעו קלות את הריצ'רץ' כדי לעזור לשימון לחדור דרך השיניים.

לשונית הריצ'רץ' נשברה

אם לשונית הריצ'רץ' נפלה אתם יכולים להשתמש במהדק נייר, גומיה או טבעת כדי להעלות ולהוריד אותו. אם אתם רוצים משהו קצת יותר יפה, ניתן לקנות לשונית חדשה בחנויות יצירה ומלאכה.

ריצ'רץ' שלא נשאר למעלה

לפעמים ריצ'רצ'ים ישנים מאבדים את היכולת להישאר למעלה. אם אתם לא רוצים לתת לכולם מופע, אתם תרצו לתקן את הבעיה הזו כמה שיותר מהר. הדרך הטובה ביותר היא להחליק טבעת של מחזיק מפתחות דרך החור בלשונית ואז להניח אותה על כפתור המכנסיים. אפשר לעשות את זה גם עם גומייה.

אך זה כמובן פתרון זמני. הפתרון הקבוע היחידי הוא להחליף את הריצ'רץ' לגמרי.

הריצ'רץ' לא נסגר

קודם כל, ודאו שאין שום דבר תקוע בריצ'רץ'. אם זו לא הבעיה, נסו למרוח סבון או השיניים כדי להפוך אותם לחלקים יותר.

אחרי שבדקתם כל שן ושן, אם מצאתם שאחת מהן בולטת או לא במקום, אתם יכולים להשתמש בפלאייר כדי להחזיר אותה למקומה. אם זה לא עובד, הבעיה כנראה עם שיני הרוכסן. השתמשו בפלאייר כדי לקרב אותם יחד ונסו לתפוס את השיניים שוב.

הסליידר של הריצ'רץ' נשבר

אם הטריק האחרון לא עובד, והסליידר של הריצ'רץ' ירד לגמרי. אתם תצטרכו להחליף אותו עם ערכה שניתן לקנות. הן זולות וקל מאוד להתקין אותה.

צפו בסרטון למטה לפרטים נוספים:

תגובות פיסבוק
Exit mobile version