מי היה חושב שפריט אופנה כל כך שכיח עלול להיות כל כך מסוכן לילדים קטנים?

ויראלי

תינוקת בת 14 שבועות מתה בגלל מה שאמא שלה שמה על הראש שלה

By john

January 12, 2022

מי היה חושב שפריט אופנה כל כך שכיח עלול להיות כל כך מסוכן לילדים קטנים?

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

במקרה של הבת של חברה של האישה הזו מגלזגו, סקוטלנד, הפריט הזה התגלה כקטלני.

האישה, אשר שמה לא פורסם, פרסמה פוסט ברשת חברתית בשבוע שעבר בו סיפרה על חברה שלה שאיבדה את בתה בת 14 השבועות בתאונה נוראית.

הגורם לתאונה? סרט עם קשת גדולה. סביר להניח שראיתם בעבר את פריט האופנה הזה, והוא הופך פופולרי יותר ויותר בקרב הורים שרוצים 'לקשט' את הילדות הקטנות שלהם.

מסתבר שהאמא של הילדה הלכה עם הילדה בסלקל, והתינוקת חבשה את הקשת עם סרט. אך הקשת השתחררה מראשה של התינוקת, והחליקה על הפה והאף שלה.

האמא הייתה בטוחה שבתה עייפה וישנה, אך כאשר בדקה מה שלומה, היא כבר לא נשמה. באופן טרגי, הרופאים אמרו שהיא נפטרה כתוצאה מחנק.

הפוסט מיד הפך ויראלי ושותף עשרות אלפי פעמים.

"לכל האמהות הטריות, שימו לב!

אני רוצה להזהיר את כל האמהות לתינוקות קטנות אשר משתמשות בקשת גדולה על הראש שלהן…חברה שלי איבדה את בתה בת 14 השבועות בזמן שישנה בסל קל אחרי הליכה ארוכה. כאשר בדקה מה שלומה, היא ראתה שהקשת נפלה וכיסתה את הפה והאף שלה והיא לא זזה…היא נפטרה. סיבת המוות הייתה חנק. היא ראתה שאשתף את הסיפור שלה כדי שאמהות אחרות יהיו מודעות לסכנה של פריט האופנה הזה. היא נתנה לתינוקת הולי לישון 30 דקות בלבד ושכחה להוריד ממנה את הקשת, והיא שבורה לחלוטין. בבקשה אל תשלחו לי בקשות חברות, אני מאשרת רק חברים ומשפחה, אבל אני בטוחה שלורנה תשמח לניחומים שלכם…."

אנא היזהרו ותהיו מודעים לתינוקות שלכם בכל רגע. הם לא יכולים להגיד לכם מה מפריע לכם או כאשר הם נמצאים במצוקה.