היום גיליתי

טפלו בחרדה ודיכאון עם הטריק הגאוני הזה שאתם יכולים להכין בבית!

לחץ וחרדה הם מהסיבות השכיחות ביותר לחוסר בשינה. כשהגוף אינו נח ורגוע כמו שצריך, זה יכול לפגוע בבריאות הכללית שלנו.

יותר מכך, חוסר בשינה יכול לגרום לבעיות מנטליות ורגשיות, וזו הסיבה שחשוב לישון מספיק שעות בלילה. אבל לפני שאתם בוחרים לקחת כדור שינה, אנו נראה לכם משהו שאתם חייבים לנסות.

אנו ממליצים לכם לנסות ולהכין את השמיכה הזו. וזה מה שאתם צריכים לדעת:

השמיכה

השמיכה הזו אינה שמיכה רגילה. זו שמיכה ביתית שתעזור לכם לישון טוב יותר ולקבל את שעות השינה שאתם צריכים. היא עוזרת לאנשים בכל הגילאים, והיא יכולה לעזור עם חרדה, אוטיזם, והפרעות חישה.

ד"ר טמפל גרנדין אומרת שזה אכן אפשרי שלשמיכה תהיה השפעה כל כך גדולה. שמיכות הן רכות והמטפלת ההתנהגותית טוענת שהן יכולות להרגיע את מערכת העצבים ואת הגוף. ההשפעה של שמיכה דומה לעיסוי. היא מספקת מגע ולחץ, אשר מאפשרים לגוף להירגע ולהרגיש נינוח.

איך היא עובדת?

אם אתם ממלאים את השמיכה ב poly pellets (ניתן להשיג כאן), היא תהפוך לכבדה יותר משמיכות רגילות, ובגלל זה, היא מספקת לחץ עדין על הגוף. כתוצאה מכך, הגוף מייצר יותר סרוטונין. לאחר מכן הגוף הופך את הסרוטונין למלטונין, ובשלב הזה אתם נרדמים.

השמיכה הזו תעניק לכם תחושה שתאפשר למערכת העצבים והגוף שלכם את המנוחה שהם צריכים. בגלל זה, היא עוזרת מאוד נגד אינסומניה, בלי הצורך לקחת כדורי שינה מסוכנים.

מומחים נותנים דעתם

פסיכיאטרים רבים ובתי חולים לילדים משתמשים בשמיכות הללו. לפי רופאים, השמיכות מרגיעים את המטופלים שמפחדים, ומאפשרים להם לישון טוב יותר. זו הסיבה, לפי מומחים, שהשמיכות הללו מסייעות לנו נגד חרדה, לחץ ודיכאון.

הבעיות הנפשיות הללו מופיעות כאשר רמת הסרוטונין במוח נמוכה. יותר מכך, אנשים שמשתמשים בשמיכות הללו, אומרים שהן תמיד גורמות להם להרגיש בטוחים ונינוחים.

שמיכה כבדה

השמיכות הללו שוקלות בין 6.8 ל 13 ק"ג. אבל חשוב לציין שלאנשים הסובלים מבעיות נשימה או בעיות במחזור הדם אסור להשתמש בהן! הם צריכים להתייעץ עם רופא במקום, על מנת לברר האם השמיכה תזיק להם או לא.

איך להשיג את השמיכה?

אתם יכולים לקנות את השמיכה או להכין אוותה בעצמכם. אם אתם קונים, ישנם גדלים רבים למבוגרים וילדים באמזון, Etsy, ואיביי. אבל אם אתם מכינים את השמיכה, אז כדאי לכם לצפות בסרטון למטה:

תגובות פיסבוק
Exit mobile version