כדי לגרום לחזה שלכן להיראות מוצק ויפיפיה, אתן באמת לא צריכות ללכת ולהוציא כסף רב על ניתוחים

ויראלי

7 מהתרגילים הפשוטים והקלים ביותר לחזה יפיפייה ומושך

By john

January 10, 2022

כדי לגרום לחזה שלכן להיראות מוצק ויפיפיה, אתן באמת לא צריכות ללכת ולהוציא כסף רב על ניתוחים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

כל מה שעליכן לעשות הוא לבצע באופן קבוע סדרת תרגילים, כולם ירימו ואפילו ישפרו את צורת החזה שלכן.

היום אנו מביאים בפניכם 7 תרגילים מומלצים על ידי מומחים לשיפור מראה החזה שלכן.

תרגיל 1

עשו אגרוף עם כף היד, והרימו אותה לסנטר. לחצו על האגרוף עם הסנטר במשך 5 שניות, ואז שחררו ל 5 שניות. חזרו על הפעולה 2-3 פעמים.

תרגיל 2

חברו את כפות הידיים יחד מול החזה. לחצו אותן אחת לשנייה עם מספיק כוח שיאמץ את שרירי החזה. וודאו שהגב שלכן נשאר ישר.

תרגיל 3

שכיבות סמיכה יכולות לחזק את שרירי החזה שלכן. אם אתן לא מצליחות לבצע שכיבת סמיכה קלאסית, עשו אותה כשאתן נשענות על הברכיים או כשהרגליים על כיסא או הספה. הניחו את הידיים כמה שיותר רחב, כשאתן לוחצות את הגוף לכיוון הרצפה, לאט לאט הזיזו את המרפקים הצידה. בצעו 3 סטים של 12-15 שכיבות סמיכה.

תרגיל 4

שכבו על הבטן, כופפו רגליים באזור הברכיים, והחזיקו אותן בקרסוליים. אם אתן מתחילות, החזיקו בתנוחה 20 שניות, עשו הפסקה של 10 שניות, וחזרו על הפעולה 3 פעמים.

תרגיל 5

עמדו חצי מטר מהקיר, מתחו את הידיים קדימה, והחלו ללחוץ על הקיר עם האגרופים. אתן תרגישו את שרירי החזה שלכן. לחצו במשך 20 שניות, עשו מנוחה של 10 שניות, וחזרו על הפעולה 3 פעמים.

תרגיל 6

שכבו על כדור על רצפה. בעזרת משקולות אמצו את החזה, והתחילו להרים את המשקולות למעלה בקצב שווה. הורידו אותה, ומיד הרימו אותה שוב. חזרו על תרגיל 8 פעמים. המשקולת צריכה להיות כבדה מספיק על מנת שההרמה האחרונה תהיה קשה מאוד. חזרו על הסט 3 פעמים.

תרגיל 7

התרגיל הזה ימתח את השרירים שלכן ויעניק לחזה שלכן צורה יפיפיה. קחו את המשקולות. כשאתן עומדות, כופפו מעט את הרגליים ושהגוף שלכן יהיה בשיפוע קדימה. כשאתן שואפות אוויר, הרימו את הזרועות לצד (צריכות להיות מכופפות קלות במרפקים). אמת היד צריכה להיות מקבילה לרצפה. בצעו 2 סטים של 12 חזרות.

צילומים ותמונות: BrightSide